רכילות עסקית

חנה רדו עושה זאת שוב: המפגש הייחודי של מנכ"ליות העתיד

השבוע התקיים בבית ישראכרט מפגש של בית הספר למנכ"ליות העתיד ביוזמת Supersonas והבורסה לניירות ערך, ובהובלת חנה רדו. סמנכ"ליות ומנהלות ממגוון חברות השואפות להתקדם לתפקידי מנכ"לות נפגשו עם יו"ר ישראכרט לשיחה אישית מרתקת 
מערכת ice | 
תמר יסעור אימי עירון וחנה רדו (צילום יחצ ישראכארט)
השבוע התקיים בבית ישראכרט מפגש של בית הספר למנכ"ליות העתיד ביוזמתSupersonas  והבורסה לניירות ערך, ובהובלת חנה רדו. ישראכרט אירחו את המפגש המיוחד, שמהווה חלק מקורס פורץ דרך לקידום העתודה המנהיגותית הנשית במשק שמובילה חנה רדו.
סמנכ"ליות ומנהלות ממגוון חברות השואפות להתקדם לתפקידי מנכ"לות נפגשו עם יו"ר ישראכרט, תמר יסעור, לשיחה אישית מרתקת על צמיחה ניהולית תוך צליחת אתגרים מכל הסוגים.
אימי עירון, מנכ"לית Likearainbow סיפרה על אתר סלונה, החזון של לייק אה ריינבואו ודרייב פנימי שמניעים את העשייה היום-יומית שלה. מובילת המפגש חנה רדו שיתפה על מאחורי הפרויקטים של "קבוצת 19" ששמה לה למטרה לעודד ולפתח תעסוקה בפריפריה, בדגש על נשים, ואיזה ערך הן מביאות לחברות העסקיות, לנשים עצמן ולסביבה ולקהילה.
נזכיר כי התוכנית פעלה לאחרונה גם בשיתוף חברת כלל ביטוח ופיננסים. החברה הקימה עם "סופרסונס" את התוכנית הראשונה של "בית הספר למנכ"ליות העתיד" לקידום נשים לתפקידי ניהול בכירים. התכנית נפתחת על רקע נתוני הדירוג הנמוך של ישראל בין מדינות ה-OECD בנושא של שוויון בין גברים ונשים ודוחות פערי השכר שפורסמו וממשיכים להציג פערים בעולם העסקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה