רכילות עסקית

מיליארדרית חדשה? הכוכבת ההוליוודית מכחישה: "לא עשיתי זאת"

האם ריס ווית'רספון הצטרפה לרשימת המיליארדרית היוקרתית? השחקנית זוכת האוסקר אומרת שלא, ולא מתרגשת מהשמועות. וגם, מי הדמות שמהווה את המודל שלה לעסקים?
מערכת ice | 
ריס וויתרספון (צילום רויטרס)

אין עוררין על כך שהשחקנית ריס ווית'רספון הצליחה הרבה מעבר לתפקידים שלה על המסך. מי שמככבת לאחרונה בסדרה "תכנית הבוקר" (אפלTV) לצד ג'ניפר אניסטון וסטיב קארל, מכרה לפני כשנתייפ את חברת ההפקה שלה Hello Sunshine תמורת 900 מיליון דולר, ולאחרונה היא עשתה עוד סוג של אקזיט על ידי מכירת 70% ממניותיה במותג האופנה והלייף סטייל שלה Draper James אשר נמכר ברובו ל-Consortium Brand Partners.

מספר ערוצי חדשות כבר הכריזו עליה רשמית כמיליארדרית, אבל לפי ווית'רספון עצמה, זה לא נכון, והיא לא נמצאת במעמד הזה. 
ווית'רספון שוחחה עם העיתונאית זינהלה אסמואה ב-NBC News Daily, והכחישה  את הדיווחים שהיא הפכה למיליארדרית. "לא עשיתי את זה", אמרה בתגובה לשאלה האם הפכה למיליארדרית. "הם טועים."
 



עם זאת, ווית'רספון לא נשמעה כועסת מדי על אנשים שחושבים שהיא הצטרפה למעמד האליטיסטי של המיליארדרים: "זה מחמיא מאוד, ואם אי פעם אגע בתחתית של מה שמגפי הזהב הקסומים של אופרה [ווינפרי] עושים, יהיה לי מזל גדול".

ווית'רספון המשיכה והסבירה שלמרות שהיא (עדיין) לא מיליארדרית, היא הגיעה לרמת חיים כזו שהיא לא צריכה להתעכב על מה שאנשים אחרים עשויים לחשוב על ההתנהגות שלה: "באמת לא אכפת לי מה מישהו חושב. אני אעשה את העבודה שלי בכל מקרה. אני אצא עם מי שאני רוצה, אלך לבלות עם חבר שאף אחד לא מחבב. כשאתה משחרר את ההרגשה הזו של דעות של אחרים שדורסים אותך, אתה חופשי. אתה לגמרי חופשי."
ווית'רספון מצטטת את אופרה ווינפרי כמודל שלה במה שניסתה לעשות בעסקים. זה הגיוני בהתחשב בדרך שבה היא הפכה את עצמה למותג לייף סטייל חובק-כל. היא אפילו הקימה את מועדון הספרים שלה בדומה למועדון הספרים של אופרה. אבל, לדברי השחקנית עצמה, יש לה עוד דרך לעבור לפני שתהפוך לחלק מרשימת המיליארדרים, בה ווינפרי ניצבת עם הון של 3.5 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה