רכילות עסקית

מעל 1,000 מומחים: הכנס המיוחד של בכירי חברות הביטוח

כנס Insurtech Israel Global Summit הפגיש מעל 1,000 משתתפים מהארץ ומחו"ל הנמנים על צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית

מערכת ice | 
בכירי חברות הביטוח (צילום נתי חדד)
כנס Insurtech Israel Global Summit שנערך בשבוע שעבר במלון הילטון בתל-אביב הפגיש מעל 1,000 מומחי ביטוח, משקיעים, יזמים ומנהלים בכירים של חברות ביטוח בינלאומיות מהארץ ומחו"ל הנמנים על צמרת תעשיית הביטוח המקומית והעולמית. הכנס הוא פרי יוזמה משותפת של חברת כנס תערוכות בשיתוף קרן הון הסיכון FinTLV, ו-Insurtech Israel.
בכנס השתתפו בכירים מחברות הביטוח והפיננסים המובילות בישראל: כלל חברה לביטוח, מגדל, הראל, הפניקס, מנורה, איילון, שלמה ביטוח, ביטוח ישיר, וסוכני ביטוח בכירים מישראל. כמו כן השתתפו חברות פורטפוליו של קרן הון סיכוןFinTLV  ובהן: Hippo, Next Insurance, AKUR8, Assured Allies ו-Corvus בין נותני החסות: כלל ביטוח ופיננסים, Bolttech, דיסקונט טק, Carelon, סאפיינס, KPMG,Travelers, מעבדת החדשנות של Sompo ו-William Blair. 
הרצאות הכנס התמקדו במגמות, באתגרים ובהזדמנויות הניצבים בפני תעשיית הביטוח העולמית לרבות ההשפעה הדרמטית של ה-AI וטכנולוגיות נוספות על התעשייה בכלל ועל ביטוחי בריאות וביטוח אלמנטרי בפרט, חיתום, כלים לתמחור וניהול סיכונים בזמן אמת, פרסונליזציה, ניהול תביעות והטמעת טכנולוגיות חדשות בעולם הביטוח.
אחד מאירועי השיא המסקרנים בכנס היה המושב שבו רגולטורים ומומחי רגולציה מכל העולם התכנסו לדיון בהשפעותיה של טכנולוגיית Generative AI על יציבות חברות הביטוח והבטחת זכויות המבוטחים.
קובי בנדלק, מנכ"ל InsureTech Israel: "הכנס שערכנו היה מפגש פסגה ומפגן כח של אקו-סיסטם האינשורטק המקומי תוך הבעת אמון של בכירי התעשייה מחו"ל שהגיעו לישראל להיפגש עם צמרת התעשייה בארץ ועשרות סטארט-אפים מהטובים בתחום". 
גיל ארזי, מייסד ומנהל קרן הון סיכון FinTLV: "נפלא לראות שותפים מכל העולם מייצרים סינרגיה ושותפויות עסקיות תחת קורת גג אחת בישראל. הבאנו לידי ביטוי את יכולתנו לייצר ערך לתעשייה, וזו גם העוצמה של הקרן שלנו,  אשר מגיעה דרך מכפילי הכוח של האקוסיסטם הגלובלי שאנחנו רותמים לטובת המשקיעים וחברות הפורטפוליו שלנו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה