רכילות עסקית

איתי לוי וירדן ויזל מגייסים 5.5 מיליון שקל: זו הסיבה המרגשת

שורה של סלבס ביניהם הדוגמנית שביט ויזל, המגישה שלמור שטרוזן, הזמרים נועה קירל, עידן עמדי ואיתי לוי ושורה של גופים, מתגייסים כדי לעזור ליעל בת ה-10 בגיוס התרומות לניצחון על המחלה הקשה, כששיתפו סטורי עם קישור לעמוד התרומות
מערכת ice |  2
איתי לוי ירדן ויזל (צילום עופר חגיוב)
בגיל 6 גילו ההורים של יעלי, יסמין ויגדל, שיעלי סובלת מסרטן אלים והקרב התחיל. למרות גילה הצעיר וכנגד כל הסיכויים, היא הצליחה לנצח את מחלת הסרטן שהתגלתה בגופה הצעיר כבר 3 פעמים. עוד לפני שהיא חוגגת יום הולדת 10, הסרטן חזר ויעלי ומשפחתה יוצאים למלחמה פעם נוספת, רק שהפעם, המלחמה מורכבת הרבה יותר, כי כל הידע הקיים בארץ לא מספיק כדי לנצח.
כעת, שורה של סלבס ביניהם הדוגמנית ירדן ויזל, המגישה שלמור שטרוזן, הזמרים נועה קירל, עידן עמדי ואיתי הלוי ושורה של גופים מתגייסים כדי לעזור לה בגיוס התרומות לניצחון על המחלה הקשה, כששיתפו סטורי עם קישור לעמוד התרומות.
 
בשביל לנצח את הסרטן פעם נוספת, יש רק מקום אחד שיכול לאפשר ליעלי לחזור לישראל בריאה, בית החולים MSK במנהטן, המקום אליו מגיעים המקרים המאתגרים ביותר בעולם. בית החולים הזה מטפל בעשרות אלפי ילדים בשנה, ואחוזי הריפוי בו גבוהים מאוד. בנוסף, הוא מתמחה בסרטן הנדיר ממנו סובלת יעלי, רבדומיוסרקומה אלבאולרי.
 הטיפולים של יעלי יהיו במשך כשנה לפחות, אבל זה מגיע עם מחיר יקר. יקר מאוד. בימים אלה יוצאת משפחתה של יעלי בקריאה נרגשת לציבור הרחב, בבקשה לעזרה בתרומות שעלולות להציל את חייה של יעלי. המשפחה נאלצת להשאיר הכול מאחור ולמצוא דירה למשך שנה בניו יורק וליצור את החיים שלהם מחדש. לשם כך הם צריכים לגייס 5.5 מיליון שקל, שיממנו את הטיפול המורכב והארוך הזה, ויאפשרו להם להיות לצדה.
"אבל יום אחד הכול מתהפך", מסבירים יסמין ויגדל הוריה. "כשחשבנו שהכול מאחורינו, אנחנו מקבלים הודעה שהסרטן שוב חזר. אנחנו לא מוותרים ועוזבים הכול מאחור, את העבודה, הבית, ואורזים מזוודות וטסים למנהטן, לזירת הקרב החדשה, הקרב על החיים של יעלי. הכול עוצר ורק יעלי חשובה עכשיו. הפעם ברור שהרפואה בישראל כבר לא יודעת לעזור יותר, אבל יעלי מחייכת, כי הפעם, יש תקווה חדשה, גדולה מתמיד. התקווה הזאת מגיעה מניו יורק, מבית חולים מיוחד שמתמחה בסרטן הזה שיש ליעלי, סרטן שאנשים מבוגרים לא יודעים לבטא וילדות קטנות לא צריכות להכיר. אנחנו רוצים להחזיר את יעלי הביתה, אין ולא תהיה אפשרות אחרת! אנחנו משפחה רגילה, כזו שאוהבת את הילדים שלה, את הארץ שלה. כזו שכבר איבדה בן משפחה אחד לסרטן ולא מוכנה לאבד אף אחד נוסף. אז אנחנו מוכנים לעזוב הכול, רק בשביל הסיכוי להציל את החיים של יעלי. הסרטן מלמד אותנו לעשות המון דברים בפעם הראשונה, אחד מהם הוא לעבור את השיעור בלבקש עזרה, כי אין שום דבר שחשוב יותר מיעלי. היא לא מוותרת ואנחנו בטח שלא נוותר. המספר לתרומה הוא *3788"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוי
    אילנית 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר פרסום...גם במקרים אלו ממש בושה גדולה!!!
    סגור
  • 1.
    מה התימני הזה עושה טובה לא הבנתי, רוצה לעזור תן לה (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור