רכילות עסקית

שיתוף פעולה בין ישראל לדרום-קוריאה: תכנית אסקלרציה לסטראט-אפים

נציגי החברות הקוריאניים נמצאים בישראל למשך חודשיים במהלכם יקבלו מנטורינג וכלים והמפגש במשרדי UST Spark התמקד בעצות וטיפים ליצירת שותפויות אסטרטגיות ועסקאות משמעותיות עבור סטארט-אפים קוריאניים המבקשים להתרחב ולצמוח
מערכת ice | 
ישראל ודרום-קוריאה (צילום shutterstock)
אתמול (רביעי) התארחו במשרדי חברת UST Spark בתל אביב נציגים ממספר סטארט-אפים דרום קוריאניים בתחום הבריאות, במסגרת תכנית אקסלרציה משותפת לישראל ודרום קוריאה, בהובלת חברת Investable Solutions. נציגי החברות הקוריאניים נמצאים בישראל למשך חודשיים במהלכם יקבלו מנטורינג וכלים והמפגש במשרדי UST Spark התמקד בעצות וטיפים ליצירת שותפויות אסטרטגיות ועסקאות משמעותיות עבור סטארט-אפים קוריאניים המבקשים להתרחב ולצמוח.
שוחחו עם הנציגים הקוריאניים: מעין שחר - מנהלת שותפויות אסטרטגיות בחברת  UST Spark, המהווה את זרוע החדשנות של חברת הייעוץ והטרנספורמציה הדיגיטלית UST בישראל וירון ברסקי - שותף בקרן RMG המשקיעה בתחום הביופארמה, ושיתפו עימם תובנות מניסיונם בעולם העסקי-טכנולוגי ובעבודה מול סטראט-אפים ומול תאגידי פארמה, בתי חולים ושירותי בריאות אחרים. ברסקי ציין כי ״ניתן לראות את ישראל ודרום קוריאה כמדינות אחיות, במובן זה ששתיהן נעדרות משאבים טבעיים ונאלצות להסתמך על חדשנות ויכולות טכנולוגיות על מנת לקדם את עצמן". עוד הוא הוסיף כי שיתוף הפעולה בין המדינות הינו בעל פוטנציאל רב, מכיוון שהתעשייה הישראלית מצטיינת במו״פ (R&D) ואילו זו הקוריאנית מתמחה ב- scale (יישום טכנולוגיות בקנה מידה גדול).
שחר שיתפה מנסיונה טיפים ותובנות עבור סטארט-אפים אשר מתחילים תהליך של עסקה עם תאגיד גדול יותר: ״אחת העצות הכי חשובות שאני יכולה לתת לכם היא שבשלבים ראשוניים של עסקה, בעת עבודה על פיילוט או הוכחת קונספט (POC), כסף חייב להחליף ידיים. אם סטארט-אפ מספק POC בחינם, ה-POC עשוי ׳להיתקע׳ בידיים של  אדם שאינו אחראי על קבלת ההחלטות בחברה. לעומת זאת, כאשר כסף יוצא מחברה, זה בדרך כלל אומר שכמה אנשים אישרו זאת, ולכן רמת המחויבות גבוהה בהרבה שכן כל אחד מהם יישא באחריות לתוצאות. בקיצור – אל תעבדו בחינם ותבקשו תמורה עבור פיילוט או הוכחת קונספט, אפילו אם הסכום סמלי".
מלבד שחר וברסקי, נכחו באירוע אהרון רוטנברג ויוסי קוניין - שותפים בחברת Investable Solutions, סנגיון ג׳ונג - מנכ״ל AIRS, סונגמין קים - חוקר ראשי AIRS, הייסונג לי - מנכ״ל AIRS Medical ואיל קים - מנכ״ל SurgicalMind, ברונו קוניין – עמית השקעות בקרן RMG ונציגי סטראט-אפים דרום קוריאניים נוספים לקחו חלק באמצעות שיחת וידאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה