רכילות עסקית

גלאסבוקס הישראלית זוכה בפרס בין-לאומי בתחום הזה

חברת גלאסבוקס זכתה בפרס בין-לאומי שהכתיר אותה בתור חברה פורצת דרך בתחום חדשנות חוויית הלקוח. במקביל החברה פרסמה את הישגיה לרבעון השני של השנה והציגה עלייה בהכנסות
מערכת ice | 
אסים זאהיר (צילום Iri Trashanski)
חברת התוכנה גלאסבוקס, ספקית מובילה של פתרונות לניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל), מודיעה היום כי זכתה בפרס החברה פורצת דרך בתחום חדשנות חוויית הלקוח.
דירוג-MarTech Breakthrough Awards מתקיים זו השנה השישית על ידי MarTech, חברת מודיעין עסקי מובילה שמסמנת את החברות, הטכנולוגיות והמוצרים המובילים בתעשיות השיווק, המכירות והפרסום.
המטרה של פרסי MarTech לחברות פורצות דרך היא להעניק הכרה למצוינות, חדשנות, עבודה קשה והצלחה בתחומי השיווק, המכירות והפרסום המבוססים על טכנולוגיות כמו אוטומציה של שיווק, מחקר שוק וחוויית לקוח, אד-טק, מכירות-טק, אנליטיקה שיווקית, תכנים ושיווק ברשתות חברתיות, שיווק במובייל ותחומים רבים נוספים. השנה הוגשו לדירוג 3,500 מועמדויות של חברות מרחבי העולם.
הפרס משקף את מעמדה של גלאסבוקס בתעשייה כפורצת דרך בעיצוב תובנות על חוויות הלקוח בדיגיטל. עבור החברה מדובר בהכרה בהישגיה ודבקותה במטרה לחולל מהפכה באופן שבו ארגונים מנהלים את חוויית הלקוח.   
אסים זאהיר, מנהל השיווק בגלאסבוקס, מסר: "אנו גאים לזכות בתואר החברה החדשנית ביותר בתחום חוויות הלקוח של חברת MarTech. הכרה זו ממחישה באופן מדויק את הדבקות שלנו במשימה לספק לארגונים טכנולוגיה הנדרשת כדי להפיק תובנות עמוקות יותר אודות התנהגות הלקוחות וליישם שיפורים משמעותיים בחווייה הדיגיטלית הכוללת שלהם. אנו גאים במה שהלקוחות שלנו הצליחו להשיג באמצעות גלאסבוקס".
נזכיר כי החברה פרסמה היום גם את דוחות הרבעון השני שלה ואלו הציגו עלייה במרבית הפרמטרים, לצד ירידה בהיקף ההפסדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה