רכילות עסקית

סייברסיקסגיל הישראלית בשותפות אסטרטגית - זה השירות המהפכני שהיא מציעה

חברת Cybersixgill מודיעה על שותפות אסטרטגית עם Nisos. השותפות נועדה לגשר על הפער שבין מודיעין לבין נקיטת פעולה בעקבותיו, באמצעות שירות משולב של מודיעין איומים מנוהל. החברות מאפשרות ללקוחות להפוך את מודיעין איומי הסייבר המוביל בשוק של Cybersixgill ל"מבצעי", עם השירותים המנוהלים של Nisos

מערכת ice | 
סייברסיקסגיל וניסוס (צילום סייברסיקסגיל)
חברת סייברסיקסגיל ספקית גלובלית של מודיעין על איומים בסייבר, מודיעה על שותפות אסטרטגית עם Nisos, ספקית מובילה של שירותי מודיעין מנוהלים. השותפות נועדה לגשר על הפער שבין מודיעין לבין נקיטת פעולה בעקבותיו, באמצעות שירות משולב של מודיעין איומים מנוהל.  
דרך השותפות, שתי החברות מאפשרות ללקוחות להפוך את מודיעין איומי הסייבר המוביל בשוק של Cybersixgill ל"מבצעי", עם השירותים המנוהלים של Nisos. הצעת הערך המשותפת של מודיעין האיומים כשירות – Intelligence-as-a-Service – מהווה מכפיל כוח לארגונים, ובפרט לארגונים עם משאבי ניתוח מודיעין מוגבלים.
כעת יעמדו לרשותם שירותים ותמיכה המאפשרים לנקוט גישה פרואקטיבית ביחס למודיעין איומי הסייבר ולחזק את ההגנה.
השותפות משלבת את המומחיות ברמה העולמית, שיש לצוות האנליסטים של Nisos, עם מאגר הידע המודיעיני העצום של Cybersixgill - אוסף המידע הרחב ביותר שקיים, הניזון ממיליוני מקורות ברשת העמוקה והאפלה.
יחד, שתי החברות מספקות ללקוחות את הפתרון האולטימטיבי בבצוע מודיעין האיומים הרלוונטי ספציפית עבורם מבחינת העסק, התעשייה, הגיאוגרפיה ועוד.   
שרון וגנר, מנכ"ל Cybersixgill: "לקוחות של שירותי אבטחת מידע נעדרים משאבים רלוונטיים. הם מצפים מהספק שלהם שינחה אותם, כיצד עליהם לפעול כדי לצמצם את הסיכון. הם מעוניינים בשותף שיסייע להם באופן פרואקטיבי לשפר את מידת הבשלות בהגנה בסייבר ולתעדף באופן יעיל יותר את מאמצי אבטחת המידע."
דיוויד אטו, מנכ"ל Nisos: "האנליסטים שלנו עושים שימוש יומיומי בתוצרים של Cybersixgill. בזכות שותפות עם ספקית בעלת ערך מסדר גודל שכזה, הצוות שלנו יכול להגדיל ולהתאים את השירותים למאגר לקוחות רחב ומגוון, כשכל לקוח מקבל את מודיעין האיומים הרלוונטי והמזוקק לצרכיו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה