רכילות עסקית

משיר אלמליח ועד רות גונזלס: סוכנות יולי חגגה 30 שנה

לאירוע הגיעו כ-1000 מוזמנים ביניהם המיוצגים והמיוצגות של הסוכנות לדורותיהם. במהלך הערב הופיעו נס וסטילה עם השיר שכבש כל במה ״תיק קטן״, עילי צ’פמן שעלה לבמה לראשונה עם הסינגל החדש שלו ״אל תבלבלי״ שייצא בקרוב ואבי אברומי עם מיטב הלהיטים שלו
מערכת ice | 
30 שנה ליולי (צילום אמיר מאירי)
אמש (ראשון, 30.7) סוכנות הייצוג יולי חגגה 30 שנה של עשייה והובלה בראשות מנכ״לית הסוכנות זיווה מיכאל והבעלים אריק בנזינו, באירוע נוצץ וחגיגי באולמי L1, תל אביב, בחסות IL Makiage. במהלך הערב הופיעו נס וסטילה עם השיר שכבש כל במה ״תיק קטן״, עילי צ’פמן שעלה לבמה לראשונה עם הסינגל החדש שלו ״אל תבלבלי״ שייצא בקרוב ואבי אברומי עם מיטב הלהיטים שלו.
לאירוע הגיעו כ-1000 מוזמנים ביניהם המיוצגים והמיוצגות של הסוכנות לדורותיהם. בין המיוצגים כיום שנצפו באירוע: שיר אלמליח, דיאן שוורץ, אלין כהן יחד עם אמה מירי, שרית פולק, שירלי בוגנים, מאי תגר, יוצאי האח הגדול רוי רייניש יחד עם בת זוגו לין אלפי, טיטי איינאו שהגיעה עם צחי בעלה, אלה איילון, גל רובין, נטע ברזני, נויה אריאלי שהגיעה בלי דור טאוב בן זוגה מאהבה חדשה.
עוד הגיעו: סינדי צ׳אדי, יוגב מלכה שהגיע ללא ג׳וליה שהמשיכה לרקוד בבית, מירן מנקס יחד עם אחותה הקטנה שירלי, נבו קטן, מעיין דורי, עומר ברבי, גל אמיר והוריה אורית ואלדד, ליאם אבני הבן של אקי וסנדי בר, גלי גבעון, אפרת וכטל, בר פאלי שחזרה מארה״ב, נאור זילברמן, ניקול שכטר ובן זוגה הכדורגלן רז שטיין ועוד.
מיוצגי עבר כללו את רות גונזלס, חברת הכנסת אורלי לוי אבוקסיס שהגיעה עם בתה ניצן ובן זוגה כרמי, אורית הבר, אלדד אמיר ועוד. סלבס נוספים שהגיעו לפרגן: לירן דנינו, אורן להב, דניאל ציוני שעשה סולחה עם שרית פולק, ים רפאלי, אור שפיץ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה