רכילות עסקית

עידו חג'ג' חושף: זה היה החלום שלי - ועכשיו זה התגשם

חג'ג' שיתף את התמונה של מגדלי הצעירים בתל אביב וכתב: "זה היה החלום שלי, שיום אחד אלך עם הבן שלי ואגיד לו, זה אבא שלך ודוד שלך בנו. תודה לצלם ינון (אחיין שלי) והוסיף כמובן לב כדי לתאר את התחושה
מערכת ice | 
עידו חגג (צילום אינסטגרם)
התמונה שהעלה אמש (שלישי) ינון חג'ג', כנראה לא אמרה יותר מדי ליותר מדי אנשים, אבל עבור הדוד שלו, היזם ואיש העסקים עידו חג'ג', זה נגע בדיוק בנקודה רגישה שהוא היה חייב לספר לעוקבים שלו באינסטגרם לגביה.
חג'ג' שיתף את התמונה של מגדלי הצעירים בתל אביב וכתב: "זה היה החלום שלי, שיום אחד אלך עם הבן שלי ואגיד לו, זה אבא שלך ודוד שלך בנו. תודה לצלם ינון (אחיין שלי) והוסיף כמובן לב כדי לתאר את התחושה.
אגב, קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן חגגה לא מזמן תוצאות נהדרות רבעון הראשון של שנת 2023 עם רווח נקי של 130 מיליון שקל, הרבה בזכות השערוך שבוצע לעתודת הקרקע שבחזקת החברה במתחם לודוויפול - מתחם הממוקם במבואה הדרומית של תל-אביב בין נתיבי איילון, כביש מס' 1 ודרך קיבוץ גלויות וצפוי לחסוך משמעותית את הפקקים בכניסה לתל-אביב.

הקרקע במתחם לודוויפול מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר, ותוכנית המתאר תא/5000 מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה לכ-157 אלף מ"ר. המתחם יכלול גורדי שחקים בשילוב מתחמי מסחר ופנאי בתכנון חדשני של משרד האדריכלים רפאל דה לה פונטיין בשיתוף ברעלי-לויצקי-כסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה