רכילות עסקית

בי ריץ' קיימה בוטקאמפ בהשתתפות בעלי עסקים מכל הארץ

בי ריץ', נציגות גרנט קרדון בישראל, בשיתוף אינווסטו קפיטל, בית השקעות לנדל"ן, בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, קיימו את ה-10X Business Bootcamp. הסדנה נועדה לסייע לבעלי עסקים ואנשים פרטיים להגדיל הכנסות ולהתפתח
מערכת ice | 
אוהד ארד ונועם שפלטר (צילום יח"צ)
בי ריץ', נציגות גרנט קרדון בישראל, בשיתוף אינווסטו קפיטל, בית השקעות לנדל"ן, בבעלותם של אוהד ארד ונועם שפלטר, קיימו את ה-10X Business Bootcamp. מדובר בסדנה מקיפה, בת שלושה ימים, שנועדה לסייע לבעלי עסקים ואנשים פרטיים להגדיל הכנסות, לשפר את מערכי השיווק, המכירה והמיתוג ואת הצמיחה העסקית והאישית.
בסדנה, שנערכה במתחם אקספו לכנסים ותערוכות בשדרות רוקח שבת"א, לקחו חלק עשרות בעלי עסקים שנהנו מהרצאות של דמויות בכירות בעולמות הפיננסים והנדל"ן בישראל. העקרונות שעליהם בנויה הסדנה מבוססים על משנתו של המיליארדר והיזם גרנט קרדון, מנכ"ל קרן ההשקעות "קרדון קפיטל", המנהל פורטפוליו של נכסי נדל"ן בשווי של מעל ל-5 מיליארד דולר.
בשנת 2018 קרדון ומייסדי בית ההשקעות - ארד ושפלטר - החליטו לשתף פעולה ולהקים את Be Rich Mindset, המשמשת כנציגות של היזם המצליח בישראל. החברה הביאה לישראל את עקרונות השיווק, המיתוג, המכירה, ההתפתחות האישית והצמיחה העסקית של קרדון.
נועם שפלטר, בעלים משותף בבי ריץ' ובאינווסטו קפיטל, מסר: "הסדנה מאפשרת להנגיש מידע עסקי ופיננסי רב ויקר ערך לכל אחד ואחת, בין אם הם בעלי עסק או ובין אם לא וגם ללא ידע מוקדם בנושא כלל. רוב העסקים שנסגרים היו יכולים לשגשג, אם היה בידם את הידע הנכון. אנשים נכשלים כי הם מנסים לבד או שהם פונים לעזרה מאוחר מדי. זה בולט במיוחד בתקופת אי הוודאות הכלכלית האחרונה, שמחייבת עסקים לפתח סט כלים, שיאפשר להם להגיב מהר ובזמן לתרחישים הבלתי צפויים ולמשברים כלכליים שהופכים תכופים יותר ויותר".
אוהד ארד, בעלים משותף בבי ריץ' ובאינווסטו קפיטל, הוסיף: "הבוט קאמפ, שאנחנו מקיימים כבר שנה רביעית ברציפות, נועד לאפשר להגדיל עסקים ברמה של פי 10, לעומת המצב הקיים בו הם נמצאים היום. זוהי סדנה שגורמת לאנשי עסקים לחשוב בגדול יותר, להציב מטרות גדולות ובפעולות מאסיביות להשיג אותן בפרק זמן מינימלי. המטרה שלנו היא גם לסייע למשתתפים לבנות רשת של קשרים ושותפויות אסטרטגיות, שתאפשר להם לצמוח ולעשות את קפיצת המדרגה העסקית שהם כל כך מחכים לה, בסיוענו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה