רכילות עסקית

שטראוס מקדמת ESG בתחום הפודטק: כך היא עושה זאת

אמיר זידמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחממת The Kitchen של שטראוס: "אנחנו סבורים שהתייחסות ל-ESG צריכה להיות על סדר היום של כל סטארטאפ כבר מראשיתו ולכן קיבצנו פאנל של מומחים אשר יעניקו כלים שימושיים לסטאטראפים, גם בשלבים מוקדמים"
מערכת ice | 
מיטאפ של שטראוס (צילום טל שחר)
אתמול (ד', 14/6) התקיים אירוע מיטאפ ייחודי עבור סטארטאפים בתחום הפודטק, ביוזמת קבוצת שטראוס, חממת הפודטק The Kitchen, פירמת הייעוץ הבינלאומית מקינזי ופירמת עורכי הדין שבולת.
באי המיטאפ התכנסו לשיח עם ססיל בליליוס, מנהלת אימפקט בפיטנגו, ד"ר לי רכט, סמנכ"ל הקיימות של אלף-פארמס וד"ר ליעד אורתר, ראש ארגון ה-ESG בשבולת, ולהרצאה מרתקת עם ג'ורדן בר עם, שותף בפירמת הייעוץ הבינלאומית מקינזי. כמו כן השתתפו אסנת גולן, ה-CSO של קבוצת שטראוס ומנכ"לי חברות הפודטק: לירון נמרודי, מנכ"לית ומייסדת שותפה של חברת זירו אג, רועי נעמן מנכ"ל חברת Torr ומורן אבני, מנכ"ל חברת Yofix.
אמיר זידמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחממת The Kitchen של שטראוס: "שטראוס וחברות גדולות נוספות מבינות את החשיבות של התנהלות בהתאם לפרמטרים של ESG, אך רבים מהסטארטאפים סבורים שהתחום עדיין לא נוגע להם. אנחנו סבורים שהתייחסות ל-ESG צריכה להיות על סדר היום של כל סטארטאפ כבר מראשיתו ולכן קיבצנו פאנל של מומחים אשר יעניקו כלים שימושיים לסטאטראפים, גם בשלבים מוקדמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה