רכילות עסקית

מרגש: ללין משיקה מארז מיוחד שהוכן ע"י מתמודדי נפש

ארז מלכה מנכ"ל  LALINE: "כחלק מאסטרטגיית החברה לתמוך בקהילה, גם השנה ללין תחגוג את סיום שנת הלימודים עם השקת קולקציית מתנות במהדורה מיוחדת. השנה, בחרנו להשיק את הקולקציה בשיתוף עם עמותת "אנוש" על מנת לתת הזדמנות לאנשים עם מגבלה נפשית להשתלב בקהילה ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות"
מערכת ice | 
ללין ועמותת אנוש (צילום רפי דלויה)
ארז מלכה מנכ"ל ללין, ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש, ואורי גורן סמנכ"ל השיווק של ללין,נפגשו הבוקר להשיק את שיתוף הפעולה הראשון בין ללין לעמותת אנוש במסגרתו הרשת מציעה מהדורה מיוחדת של מארז הכולל מגש קרמיקה שיוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי נפש מעמותת אנוש ונרות.
ארז מלכה מנכ"ל  LALINE: "כחלק מאסטרטגיית החברה לתמוך בקהילה, גם השנה ללין תחגוג את סיום שנת הלימודים עם השקת קולקציית מתנות במהדורה מיוחדת. השנה, בחרנו להשיק את הקולקציה בשיתוף עם עמותת 'אנוש' על מנת לתת הזדמנות לאנשים עם מגבלה נפשית להשתלב בקהילה ולחיות חיים עצמאיים ומלאי משמעות. שיתוף הפעולה שלנו עם עמותת 'אנוש', החל כבר לפני כשנה מתוך מחשבה לעמוד בהיקפי הייצור והביקוש. המגש מתוך הקולקציה יוצר בעבודת יד ע"י מתמודדי הנפש כחלק מתהליך השיקום שלהם".
ד"ר הלה הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: "כבר שנים שבעמותת אנוש אנחנו מפתחים, מייצרים ואורזים מוצרים חברתיים ומתנות איכותיות במרכזי התעסוקה שלנו. זה המקום שבו מקבלי השירות מפתחים מיומנויות תעסוקתיות וחברתיות שמהוות מפתח להשתלבות מלאה ומשמעותית בקהילה. אני מודה לחברת ללין שבחרה בנו לייצור המגשים שיימכרו כמתנות סוף שנה לצוותים חינוכיים וגאה במקבלי השירות על העבודה, ההתמדה והעמידה ביעדי הייצור בהצלחה רבה. זהו שיתוף פעולה משמעותי עם השפעה גדולה במעגלים רבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה