רכילות עסקית

עומר אדם חוגג עם מיליונר חרדי: הבילוי המפתיע נחשף

עומר אדם וישי ריבו שרו דואט משותף באירוע פרטי שערך המיליונר החרדי בדירה יוקרתית בירושלים, בהשתתפות ראש העיר משה ליאון ואנשי עסקים חרדים
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
בזמן שרובנו עסוקים במחאות נגד הרפורמה המשפטית, או במחאות על המחאה, בכותל המערבי שמח מאוד בימים אלה. בתיעוד שהעלה לטוויטר יענקי פרבר, רואים כיצד באמצע הלילה בכותל המערבי, מיליונר חרדי אמריקאי, לואי שיינר, מחלק שטרות של 100 שקל לכל מתפלל.
מתברר שמדובר בחגיגה גדולה עם הגעתו של שיינר, כאשר הזמרים עומר אדם וישי ריבו שרו דואט משותף באירוע פרטי שערך המיליונר החרדי בדירה יוקרתית בירושלים, בהשתתפות ראש העיר משה ליאון ואנשי עסקים חרדים.
 
בעוד חלק מהמגיבים התלהבו, היו כאלו שפחות התחברו, אחד מהם כתב: "אין דבר דוחה יותר מהחלוקות המבזות הללו. מגדלים אנשים לתרבות של קבצנים. גועל נפש", "בושה! שהחרדים האלה ילכו לעבוד וישתכרו בכבוד!".
 
אגב, נושא הכותל עלה לאחרונה בהקשר לא מחמיא, כאשר חבר הכנסת ממפלגת ש"ס, מיכאל מלכיאלי, הגיש הצעת חוק חדשה-ישנה על שולחנה של הכנסת ה-25, אשר דורשת להסדיר את נושא הצניעות בשטח הכותל המערבי. מדובר בהצעת חוק שכבר הוגשה על ידי אותו ח"כ בכנסת הקודמת, אך לא התקדמה. על פי ההצעה החדשה, לה שותף הפעם הח"כ אוריאל בוסו, אלו שיגיעו לכותל בלבוש שאינו צנוע יקנסו ב-10 אלף שקל או ירצו עונש של שישה חודשי מאסר. 
יתרה מכך, הצעת החוק מפרטת אילו מעשים יהיו אסורים בחוק: עריכת טקס דתי לא על פי מנהגי המקום, נגינה והשמעת מוזיקה ללא אישור מראש, עישון, תפילות מעורבות, עריכת טקסי הוצאת ספר תורה וקריאה בו בעזרת נשים, כמו גם תקיעה בשופר, התעטפות בטלית והנחת תפילין.
נשות הכותל כבר הגיבו להגשת הצעת החוק הזו והצהירו כי מדובר ב"יום שחור למדינת ישראל". לכך הוסיפו ש"הצעת החוק השערורייתית והנוראית לא רק מתעלמת באופן מכוון מפסיקת בית המשפט המחוזי שקבע שתפילת נשות הכותל היא מנהג המקום וכי מותר לנשים להניח תפילין ולהתעטף בטלית בכותל, היא למעשה מוציאה אל מחוץ לחוק את תפילת נשות הכותל ואת תפילות הזרמים הליברליים. אנו חשות בושה גדולה שבכנסת ישראל מונחת הצעת חוק שמטרתה לפגוע במיליוני יהודיות ויהודים ברחבי העולם ולהדיר אותם מהכותל. כנסת ישראל מוציאה הלכה למעשה גט כריתות לזרמים הליברליים ולנשות הכותל ומנתקת את הקשר עם יהדות התפוצות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הינה הקוף חזר לארץ
    סמי 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הינה כול הבבונים שמעריצים את הקוף מבסוטים . שהוא חזר לארץ . תעשה מה שאתה רוצה רק דיר באלק להכניס לנו את היהדות שלך . רוצה תחזור בתשובה וקח איתך את כול הזבל .
    סגור