רכילות עסקית

פירמת BDO חוגגת יום הולדת 40: כך פינקו את העובדים

אמש יצאו עובדי הסניף האילתי של BDO לפעילות בעמודי עמרם, בהשתתפות ראש העיר אלי לנקרי. המסלול כלל גם ביקור בבריכת הפלמינגו, חוות עברונה ופארק הולנד
מערכת ice |  1
חגיגות BDO
פירמת ראיית החשבון והייעוץ העסקי BDO חוגגת 40 שנה ולרגל המאורע היא מוציאה את עובדי החברה לצעוד בשביל ישראל בשילוב עם פעילויות שונות ומגוונות של תרומה לקהילה. אתמול (שלישי) יצאו עובדי הסניף האילתי של BDO לפעילות בעמודי עמרם, בהשתתפות ראש העיר אלי לנקרי. המסלול כלל גם ביקור בבריכת הפלמינגו, חוות עברונה ופארק הולנד. לאחר הצעידה עובדי הפירמה שיפצו בהתנדבות את מרכז הרב נכותי אילת המספק מסגרת תעסוקה שיקומית לבעלי מוגבלויות.
רו"ח גיא מלר שותף ב- BDO ומנהל סניף אילת: "שמחנו מאד לצעוד יחד עם ראש העיר ועם לקוחותינו הנאמנים שבחרו להצטרף אלינו לחגיגות, והתרגשנו לסיים את היום עם מייקאובר למרכז נכותי. עובדי הפירמה ביחד עם האנשים המקסימים במרכז צבעו את המבנה, ציירו ציורי קיר והפכו אותו לנעים ולצבעוני יותר. הפעילויות הללו נבחרו משום שהן משקפות את ערכי וה- DNA של הפירמה, אשר מעודדת שותפות, יחסי אנוש, אכפתיות ומעורבות בקהילה".
ל- BDO יש 9 סניפים ברחבי הארץ מק"ש ועד אילת וכן מעל ל- 1,800 עובדים. מבין חמשת הפירמות הגדולות בישראל, רק ל- BDO יש סניף באילת. הסניף מטפל במגוון רחב של לקוחות ועסקים מהמובילים באזור ומספק שירותים שונים הכוללים: ביקורת וראיית חשבון, חשבות שכר, ביקורת פנים, מיסוי וייעוץ פיננסי ועסקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    טעות 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לדלוייט יש סניף באילת ובכל מקרה שניהם פסארה
    סגור