רכילות עסקית

כנס hayaData ביוזמת חברת Riskified יצא לדרך

כנס hayaData נפתח בתיאטרון הבימה עם מעל 700 משתתפים ומשתתפות מחברות רבות, בהן: Wix, Google, Fiverr Taboola, Lemonade, Artlist, CheckPoint ועוד
מערכת ice | 
פאנל בכנס (צילום יחצ)
כנס hayaData נפתח הבוקר (שלישי) בתיאטרון הבימה ת"א, עם מעל 700 משתתפים ומשתתפות מחברות רבות, בהן: Wix, Google, Fiverr, Taboola, Lemonade, Artlist, CheckPoint ועוד. אל האירוע הגיעו מרצות ומרצים מהחברות המובילות בארץ לשתף במאחורי הקלעים של עולמות הדאטה. מדובר על כנס קהילתי וללא מטרות רווח ביוזמת חברת Riskified אשר נועד לשיתוף ידע מקצועי בין נשות ואנשי הדאטה בתעשיית ההיי־טק בישראל.
בהנחייתם של דורון פורת, ראש קבוצת תשתיות דאטה בחברת יוטפו ולירן יוגב, Director of Engineering בחברת ZipRecruiter דנו בסוגי התפקידים השונים בעולמות הדאטה ומהם האחריות והציפיות השונות. במהלך המושב הודגשה חיוניותם של התפקידים המגוונים לצורך יצירת אסטרטגיית נתונים מוצלחת תוך הפקת ערך מהנתונים.
לשאלת המנחים בדבר השינוי שיעברו משתתפי הפאנל כתוצאה מכניסת ה-ג'נרטיב AI לעולמות הדאטה, השיבה אופיר ונטורה, Data & ML Engineering Team Lead בחברת Lemonade, כי היא יכולה לראות כיצד נושא זה יכול להשפיע על Lemonade באופן כללי.
לדבריה כבר כיום החברה מטפלת במכירה של פוליסות ביטוח ותלונות של לקוחות באמצעות AI. עוד מוסיפה ונטורה: "אנו מתחברים לנושא ויוקם אקסלרטור לשם כך. כמו כן זיהינו עשרות תהליכים בארגון שניתן לעשות באמצעות אוטומציה". לדבריה של איילת ברגמן ראש צוות ניתוח עסקי אסטרטגי, בחברת WIX: "אין ספק כי החשיבה של בני האדם תמשיך להיות חשובה אך בדברים שהיום מבוצעים ידנית ולוקחים זמן רב יתחילו לעשות אנליזות פשוטות והכול יעלה רמה".
בפאנל השתתפו ירין בנאדו, Director of Engineering (Data Platform and Insights) בחברת גונג  ודב זיסקין, ראש מודיעין עסקי ב-Pagaya.
באיזו דרך מגיעים למודלים מדויקים של חיזוי הונאה? בסשן של טל לרון, Data Science Team Lead בחברת  Riskified היא עסקה בטכניקה רבת העוצמה אשר יכולה לשפר את הדיוק של מודלי חיזוי (בענף מניעת הונאות, זיהוי פעילויות הונאה עשויה להיות משימה מורכבת ומאתגרת) על ידי פילוח נתונים לקבוצות משמעותיות על סמך מאפיינים משותפים. "כחובבי דאטה בדרך כלל נוטים לשים לב למודל השלם לעל פני הפרטים הקטנים. בפרויקט שעשינו הפנינו את תשומת לב לפרטים הקטנים בדאטה תוך נתינת מענה. בכך ראינו ששיפרנו את המודלים בעשרות אחוזים", מדגישה לרון.
ריסקיפייד מסייעת לתעשיית האי-קומרס לממש את מלוא הפוטנציאל שלה על ידי הפיכתה למקום בטוח, נגיש ומהיר. פתרונות מניעת הונאות האשראי מבוססי הבינה המלאכותית (AI) של החברה מספקים לחברות המסחר האלקטרוני יכולת להבחין, באופן מיידי ומדויק, בין לקוחות לגיטימיים למקרי הונאה ובכך להגדיל את אחוז ההמרה לרכישה. ריסקיפייד פיתחה פתרונות שמטרתם להגן על הסוחרים והצרכנים לכל אורך תהליך הרכישה, תוך כדי מניעת הונאות אשראי ופסילת עסקאות שלא לצורך, וכן שמירה על חוויית משתמש מיטבית.
כנס hayaData הוא כנס קהילתי וללא מטרות רווח המתקיים בתיאטרון הבימה, ת"א, ביוזמת והובלת חברת  Riskified הכנס נועד לשיתוף ידע מקצועי בין נשות ואנשי הדאטה בתעשיית ההיי־טק בישראל. באירוע משתתפות ומשתתפים מחברות מובילות בתעשיית ההיי־טק הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה