רכילות עסקית

פרטנר מרגשת: זה מה שעשתה החברה למען ילדי וראייטי

כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר, רואה החברה חשיבות גדולה בתמיכה וסיוע לילדים ובני נוער עם מוגבלות ושילוב עובדים עם מוגבלות במגוון התפקידים בחברה. בהסכם הקיבוצי האחרון שנחתם בפרטנר מצוין לראשונה במגזר העסקי סעיף המציב את נושא השוויון והגיוון במקום העבודה על סדר היום של החברה
מערכת ice | 
פרטנר וראייטי (צילום יחצ)
היום (ראשון), התקיים ערב ההתרמה השנתי של ארגון וראייטי ישראל. קבוצת התקשורת פרטנר הייתה בין נותנות החסות המרכזיות של האירוע שמתקיים למען ילדי וראייטי. האירוע התקיים בהאנגר 11 בנמל תל אביב ובמהלכו התקיים טורניר פוקר בהשתתפות בכירים במשק. במהלך האירוע התקיים מפגש בין אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת התקשורת פרטנר ואודי אנג'ל, נשיא ארגון וראייטי ישראל.
כחלק מהאסטרטגיה של פרטנר, רואה החברה חשיבות גדולה בתמיכה וסיוע לילדים ובני נוער עם מוגבלות ושילוב עובדים עם מוגבלות במגוון התפקידים בחברה. בהסכם הקיבוצי האחרון שנחתם בפרטנר מצוין לראשונה במגזר העסקי סעיף המציב את נושא השוויון והגיוון במקום העבודה על סדר היום של החברה. במסגרתו גם מונתה אחראית גיוון ונבנית תוכנית כוללת.
ארגון וראייטי ישראל מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים המגיעים מרקע סוציו-אקונומי נמוך. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים בגילאים 0-18 עם אוטיזם, שיתוק מוחין, תסמונת דאון ומגוון לקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, בהשלמת המימון לטיפולים פרא רפואיים, תמיכה מקצועית ולרכישת ציוד שיקומי וכמו כן להשתלב בחברה הישראלית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה