רכילות עסקית

שר פיטנס ממשיכה להסתבך: הנושים ביקשו דיון דחוף

לאחר אישור מכירת רשת שר פיטנס, נושה הרשת ביקש לקבוע דיון בנוגע ל"פגיעה הקשה והבלתי הפיכה בנושי החברה הרגילים ואלו שאינם בעלי ערבות אישית"
מערכת ice |  1
שר פיטנס (צילום יחצ)
נושה של שר פיטנס ביקש לקבוע דיון דחוף יום לאחר שבית המשפט המחוזי בחיפה אישר את מכירת רשת שר פיטנס להולמס פלייס תמורת כ- 2.2 מיליון שקל והעסקת שיר סנדה תמורת כ- 25 אלף שקל ברוטו בחודש.
חברת אזימוט לבנייה הגישה את הבקשה לדיון באמצעות עו"ד רנן גרשט. בבקשה לדיון לגבי "הפגיעה הקשה והבלתי הפיכה בנושי החברה הרגילים ואלו שאינם בעלי ערבות אישית". השופטת בטינה טאובר קבעה דיון לראשון הקרוב. במסגרת הבקשה של הנושה לקביעת הדיון היא מציינת: כי: "מצופה שמי שלאורך שנים רוקנה את קופת החברה וחיה על חשבון נושיה חיי פאר, תעשה הכל על מנת להשיא את שיעור החוב שייפרע לנושים".
כזכור, חברת שר פיטנס נקלעה למשבר כלכלי על סך 24 מיליון שקל. בית המשפט נענה לבקשת הנושים, עו"ד חנית נוב ורו"ח עישאן יאסר ממשרד תחסין עוואד ואישר את מכירת הרשת ואת פעילותה לרשת מכוני הכושר הולמס פלייס.
עו״ד לירום סנדה, בא חברת שר פיטנס ובעלת המניות מסר בתגובה: "בשלב זה טרם קיבלנו העתק מהבקשה שהוגשה. נלמד את הבקשה, נגיב ונפעל בהתאם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקים הנושים על חשבונם חיה בפאר (ל"ת)
    רותם 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור