רכילות עסקית

רד האט קיימה את אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של החברה

רד האט קיימה את האירוע השנתי שלה בזאפה הרצליה. באירוע השתתפו מאות לקוחות והמשתתפים נהנו מארוחת ערב והופעת סטנדאפ של ישראל קטורזה
מערכת ice | 
רד האט (צילום ניב קנטור)
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, קיימה את האירוע השנתי של החברה בזאפה הרצליה בהשתתפות מאות לקוחות מכל מגזרי התעשייה ושותפים. האירוע, אשר התקיים זו השנה השלישית, היה בסימן אהבה ופתחה אותו לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, אשר בירכה את הנוכחים והציגה את צוות החברה בישראל. במהלך האירוע, המשתתפים נהנו מארוחת ערב מפנקת, מסיבת ריקודים מקפיצה והופעת סטנדאפ של ישראל קטורזה.  
לימור אפיק, מנכ"לית רד האט ישראל, אמרה כי, "אנחנו נרגשים לארח זו השנה השלישית את הלקוחות והשותפים שלנו לאירוע חגיגי ולציין יחד איתם את כברת הדרך שעברנו בשנה האחרונה. הנוכחות של לקוחותינו מכל מגזרי התעשייה בישראל לצד השותפים שלנו, אשר צועדים איתנו יד ביד בכל שלב של הדרך, מעידה על העשייה המשותפת, המובילות והחדשנות הטכנולוגית של רד האט ישראל".
אפיק המשיכה והוסיפה: "אנחנו מודים לכולכם על היותכם חלק מהקהילה של רד האט, אשר ממשיכה לצמוח כל העת ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה גם בשנה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה