רכילות עסקית

בן-אל תבורי ינקוט צעדים נגד האקסית: זו הפגישה שנחשפה

תבורי נפגש עם שגית ארגמן עורכת דינו, אבל הוא לא היה לבד, אלא עם דני, זוגתו בשנה האחרונה והסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן, שהייתה לצדו בפגישה בנוגע לסכסוך מול אורטל עמר
מערכת ice |  2
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שבן אל תבורי קיבל הצעת ענק לקמפיין אופנה חדש, אבל עם קאץ' קטן לפיו הוא חייב להיות עם האקסית שלו אורטל עמר ובנו תו פרינס, נראה שלא רק שעל המסך הדברים לא יוכלו להסתדר, אלא גם במישור המשפטי.
במאקו פורסם כי תבורי נפגש עם שגית ארגמן עורכת דינו, אבל הוא לא היה לבד, אלא עם דני, זוגתו בשנה האחרונה והסטייליסטית הצמודה של קים קרדשיאן, שהייתה לצדו בפגישה. השלושה שוחחו בענייני הסכסוך של בן אל ואם בנו, אורטל עמר - שמסרב להיפתר ולא נראה שהוא יישכח לאחר שחשפה את פניו של בנם המשותף ביום הולדתו נגד רצונו של הזמר.
מדובר בקמפיין כלל משפחתי שנאמד בסכומים של מאות אלפי שקלים. אלא, שמתברר כי עמר סירבה בתוקף לאפשרות הזו למרות הסכום הגבוה משום שלכאורה היא חוששת מתבורי ולא רוצה להיות בקרבתו. אורטל עמר סירבה להגיב רשמית. תבורי מסר בתגובה זועמת ל-TMI: "את יכולה להוציא מה שבא לך. כל מה שאת כותבת זה שקר".

יש לציין כי רק לאחרונה הזמר קיבל הצעה להשתתף בעונה הבאה של "מחוברים" ב-HOT והוא שוקל בחיוב. יש לציין כי הצדדים, לפי הדיווח, נמצאים במשא ומתן מתקדם, יש רצון הדדי ואם יהיו הסכמות לגבי התנאים זה יצא לפועל.
כאמור, בשבוע שעבר אלבום הבכורה של סטטיק עלה ליוטיוב של "סטטיק ובן אל", שמציגה את התוכן שיצרו הצמד במשך שבע שנים ומחזיק כמיליון רשומים, מדובר בנכס מבוקש שווה עשרות אלפי שקלים בחודש. לדברי המנהלים, מדובר ברצון טוב ומחווה לבן אל.
 
"זה נעשה בשביל שיהיה קל יותר לבן אל כשהוא יוציא מוזיקה בשנה הקרובה", סיפרו ל-mako מקורבים לשניים. "הוא יוכל להוציא מהערוץ של 'סטטיק ובן אל' וליהנות ממיליון הרשומים בעמוד". אבל מה עם ההכנסות? יש לציין כי בכל הנוגע לשירים המשותפים הם מתחלקים שווה בשווה כמו שהיה עד עכשיו
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בחורה רעה
    ליבי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזבי אותו בשקט כבר תני לו לחיות בשקט ולהיות עם הילד הרסת אותו מספיק תסתכלי בראי ותתביישי
    סגור
  • 1.
    בושה.
    אלי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקנית עלובה רויטל עמר. רודפת בצע.לא לשכוח בן אל תמני.ולה לעשות לבן אל ניכור הורי.בשביל כסף תיתבישי לך.
    סגור