רכילות עסקית

טקס פרסי האוסקר: סכום חבילת המתנות למועמדים נחשף

לא רק הפסלון המוזהב מחולק במעמד טקס פרסי הקולנוע היוקרתי, כאשר כלל המועמדים זוכים לחבילת מתנות עם שלל פינוקים, שעלותה מוערכת בכ-125 אלף דולרים
מערכת ice | 
טקס האוסקר (צילום ©A.M.P.A.S.®)
בלילה שבין ראשון השני, יתקיים טקס פרסי האוסקר ה-95. מלבד שלל השחקנים, הסלבס, השמלות והטוקסידוים ישנו פרט אחד מיסטי שמעניין את המעריצים: ה-Swag Bag. מדובר בחבילת פינוקים בשווי מוערך של כ-125 אלפי דולרים, שכלל המועמדים מקבלים, ככה שגם אלו שלא יזכו באוסקר - לא יצאו בידיים ריקות מהטקס.
החבילה מורכבת ממוצרים שונים ומגוונים, כאשר המטרה היא ברורה - השחקנים זוכים בפינוקים והמותגים זוכים שיווק תקשורתי בחינם. אז מה כוללת אותה החבילה המפורסמת? להלן רשימה חלקית: דבש טהור של Manuka, קרם ידיים של חברת הבוטיק הירוקה Evolvetogether (שנוטעת עץ על כל מוצר שהיא מוכרת), יין צ'יליאני של יקב Frontera, משקה מי קוקוס של Harmless Harvest (אשר חרטה על דגלה "ליצור את המשקאות הטעימים ביותר בדרך האתית ביותר"), פופקורן גורמה בטעמים מבית OPOPOP, ראש מקלחת של Refa, המצויד בטכנולוגיית "בועות עדינות" יפנית (ובשווי של לא פחות מ-300 דולרים).
בנוסף: כפכפי Havaianas מקוריים, מוצרי טיפוח טבעוניים לשפתיים של המותג All Better, בקבוק טקילה מקסיקנית מבית Antigua Cruz, ערכות ויטמינים לגברים ולנשים של חברת Beli Baby וחטיפי חלבון של המותג Clif, חופשות מפנקות במיוחד בקנדה ובאיטליה, טיפולי פיסול גוף ושלל מוצרי טיפוח, וולנס ובריאות נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה