רכילות עסקית

ניקול קידמן מרגשת: זה מה שעשתה זוכת האוסקר למען חולי סרטן

"החוויה שלי בצפייה בהורה או אהוב אחר נלחמים בסרטן היא משהו שיותר מדי אנשים נאלצו לסבול", אמרה קידמן בהצהרה. "אני ברת מזל שאמא שלי הייתה איתי כל השנים מאז. קית' ואני מעניקים את המתנה הזו בתקווה שליותר אנשים יהיו יותר שנים ליהנות מהחיים עם האנשים שהם אוהבים"
מערכת ice | 
ניקול קידמן (צילום ויקיפדיה)
השחקנית זוכת האוסקר ניקול קידמן ובעלה, המוזיקאי זוכה הגראמי קית' אורבן, העבירו תרומה משמעותית לחקר סרטן השד, שסכום לא נחשף, אך מדובר במיליוני דולרים. זוג הכוכבים תומך בניסויים קליניים של המרכז לסרטן Vanderbilt-Ingram שמטרתם לפתח טיפולים חדשים וטובים יותר לסרטן השד.
קידמן ואורבן הם תומכים ותיקים במאמצי חקר הסרטן ומתגוררים בנאשוויל, טנסי – שם נמצא המטה של ונדרבילט-אינגרם. המרכז כולל שלל חוקרים ורופאים של סרטן שד מוכרים בינלאומיים. ההסברה והפילנתרופיה של בני הזוג בכל הנוגע לסרטן נטועים עמוק בחוויותיה של קידמן כנערה המטפלת באמה, ניצולת סרטן השד. גם קידמן וגם אורבן ביקרו לאחרונה ילדים המטופלים בסטודיו סיקרסט בבית החולים לילדים של מונרו קארל ג'וניור בוונדרבילט.
"החוויה שלי בצפייה בהורה או אהוב אחר נלחמים בסרטן היא משהו שיותר מדי אנשים נאלצו לסבול", אמרה קידמן בהצהרה. "אני ברת מזל שאמא שלי הייתה איתי כל השנים מאז. קית' ואני מעניקים את המתנה הזו בתקווה שליותר אנשים יהיו יותר שנים ליהנות מהחיים עם האנשים שהם אוהבים. אנו מבינים שלניסויים קליניים יכולה להיות השפעה גלובלית, כאשר נעשה שיתוף של ידע על התקדמות הטיפול".
"המתנה הזו של ניקול וקית' חיונית למשימה שלנו במרכז הסרטן של ונדרבילט-אינגרם", אומרת ד"ר ונדנה אברמסון, פרופסור לרפואה של דונה ס. הול ומנהיגה שותפה של התוכנית לחקר סרטן השד בוונדרבילט-אינגרם. "מתנות מתורמים בודדים הן כמו זרעים בגינה. הם תומכים בטיפולים מתפתחים, שמתחילים כרעיונות במעבדה או בחדר בדיקה. אם לא הייתה לנו תמיכה מהסוג הזה, הרעיונות האלה לעולם לא יצמחו ויהפכו לניסויים קליניים, שבסופו של דבר יובילו לטיפולים טובים יותר, פחות רעילים ויותר מרפאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה