רכילות עסקית

ג'וני דפ עשה 20 מיליון שקל בפחות משבוע - כך הוא עשה זאת

בזמן שהוא לוקח הפסקה מעולם המשחק, ג'וני דפ מצליח עדיין לעשות לא מעט רווח דווקא דרך האומנות שלו. אלו הציורים שהצליח למכור במיליונים - תוך פחות משבוע
מערכת ice | 
ג'וני דפ (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
זמן קצר אחרי שג'וני דפ ניצח במשפט שלו נגד הגרושה אמבר הרד, נדמה כי הוא לא ממש ממהר לחזור למסכים אלא מתמקד דווקא בז'אנר קצת יותר "רגוע" אם כי רווחי במיוחד. מתברר כי השחקן הוותיק אוהב לעסוק באומנות בזמנו הפנוי ולאחרונה מכר תמונות שצייר ב-4.5 מיליון פאונד (קרוב ל-20 מיליון שקלים) בפחות משבוע.
הציורים המדוברים שנחטפו במהרה היו אילוסטרציות של דמויות מוכרות, בהם, בוב מארלי, ריבר פינקס, הית' לדג'ר ונוספים. הציורים הללו תומחרו ב-4.5 אלף פאונד פר ציור, או 17.5 אלף פאונד לארבעה. הקולקציה עלתה למכירה ביום שני לפני שבוע ונמכרה במלואה, לצד ציורים נוספים עד יום שישי וברווח של 4.5 מיליון פאונד.
ציורים נוספים שדפ צייר כוללים את הדמויות של בוב דילן, קית' ריצ'רדס, אליזבת' טיילור, אל פצ'ינו ונוספים שגם כן נמכרו בעבר, משמע בשבעת החודשים האחרונים דפ מכר את האומנות של בסכום כולל של 8 מיליון פאונד. בתגובה מסר דפ לתקשורת כי מרגש אותו לדעת שאנשים מעוניינים בעבודה שהוא מבצע מחוץ לעולם המשחק.
כמו כן, דפ ציין שהוא מבלה את זמנו בעיקר באירופה, אנגליה ולונדון בפרט כי האזורים הללו מביאים לו המון השראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה