רכילות עסקית

אפרתי תקשורת משיקים לוגו חדש ועוברים מתיחת פנים

משרד אפרת תקשורת משיק לוגו חדש כחלק מהמיתוג החדש שעובר המשרד. את המיתוג מוביל מומחה העיצוב דוד חליבה 
מערכת ice | 
אפרתי (צילום דור קמחי)
משרד 'אפרתי תקשורת' אשר הוקם על ידי יפה אפרתי, בעלת החברה המשמשת כיו"ר החברה, ואותו מנהלים כמנכ"לים משותפים מאיה אפרתי-אידלסון ואיתן שם טוב, משתדרג עם לוגו ואתר חדשים כחלק מהמיתוג החדש שעובר המשרד.
את המיתוג החדש של המשרד הוביל מומחה העיצוב דוד חליבה, בעל סטודיו לתקשורת חזותית וקריאייטיב. משרדו של חליבה מעניק ללקוחות אסטרטגיה עיצובית, קריאייטיב, כתיבת תוכן, זיהוי דיגיטלי ושפה עיצובית ייחודית. בין המותגים שחליבה אחראי על מיתוגם בשניהם האחרונות – התזמורת הפילהרמונית, יקב קסטל, בוטיק סנטרל, יקב פאלם, דריסקו הוטל ועוד. כמו כן, חליבה הינו הבעלים של מגזין העיצוב 'As Promised' שיוצא אחת לרבעון וחוקר את התרבות וארח החיים במזרח התיכון.
יפה אפרתי, בעלים ויו"ר אפרתי תקשורת, מסרה: "אנחנו גאים ונרגשים להציג את המיתוג החדש והשדרוג שעבר משרדנו. הלוגו והאתר החדשים הם חלק מהתהליך שעובר המשרד, והינו חיזוק המשרד בעולמות הרכב, הביטוח, הנדל"ן והפיננסים, מעבר לעולמות השיווק, הצרכנות והמיתוג בהם הוא מוביל. אני מודה לדוד שלקח את כל המחשבות, הרצונות והפנטזיות שלנו ותרגם אותם בצורה מדויקת מבחינה ויזואלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה