רכילות עסקית

חודש המודעות לאנדומטריוזיס נפתח בבי"ח רפאל

חודש המודעות הבינלאומי לאנדומטריוזיס נפתח באירוע גאלה בבית החולים רפאל. את האירוע הוביל ד"ר עידו סירוטה, מומחה בכיר בבית החולים בכירורגיה גניקולוגית
מערכת ice | 
מימין לשמאל: רון קדמי, שירלי בוגנים, סיגל רגב וד"ר עידו סירוטה (צילום באדיבות בית חולים רפאל)
אתמול (רביעי), התקיים בבית חולים רפאל אירוע הגאלה שהכריז על פתיחת חודש המודעות הבינלאומי לאנדומטריוזיס. את האירוע הוביל ד"ר עידו סירוטה, מומחה בכיר בבית החולים רפאל בכירורגיה גניקולוגית, הסיטרוסקופיות, ניתוחים רובוטים וצוואר הרחם.
האירוע התקיים על גג בית החולים ובמהלכו הוצגה תערוכה שעסקה בנושא העצמה נשית של האמן הרב-תחומי רון קדמי.

במהלך הערב, התקיים פאנל עם מטופלות על ההתמודדות עם אנדומטריוזיס, החשיבות של ליווי רפואי צמוד והניצחון שמביא אתו ההיריון והלידה בהנחייתו של ד"ר סירוטה.
באירוע הגאלה נכחו יו"ר בית החולים רפאל ומנכ"לית מאוחדת היוצאת, סיגל רגב, האמן רון קדמי, הדוגמנית שירלי בוגנים ועוד. התערוכה תוצג לבאי בית החולים במהלך כל חודש המודעות.
סיגל רגב, יו"ר בית החולים רפאל, מסרה: "אנו בבית החולים רפאל במטרה להעלות את המודעות לאנדומטריוזיס פתחתנו את חודש המודעות בערב גאלה. השם הושם דגש פריון והריון לצד התמודדות עם האנדומטריוזיס".
ד"ר עידו סירוטה, מומחה בכיר בבית החולים רפאל בכירורגיה גניקולוגית, היסטרוסקופיות, ניתוחים רובוטים וצוואר הרחם, סיפר: "אחת מ-10 נשים סובלת מאנדומטריוזיס, אני תמיד אומר למטופלות שאם יש ספק, אין ספק! את מכירה הכי טוב את הגוף שלך ואף אחד לא יכול להגיד לך מה את מרגישה. אתן לא לבד, יש קהילה שלמה של נשים אשר חוות את אותם הדברים ואנחנו אנשי המקצועי אשר מתמחים באנדומטריוזיס פה עבורכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה