רכילות עסקית

דור העתיד של ההייטק: הסטראטאפ שאירח תיכוניסטים ממגמת סייבר

רוני שדה, מנכ"ל חברת Medone: "כמנכ"ל אני מוצא חשיבות גבוהה בחינוך דור העתיד ושמחתי להציג בפני התלמידים את המיתקן המרשים שלנו, אשר מארח את המידע של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי"
מערכת ice | 
סיור תלמידים בMedone (צילום יחצ)
רוני שדה, מנכ"ל חברת Medone אירח בדטה סנטר של החברה בטירת הכרמל תלמידים מתיכון אמית שבמועצה האיזורית חבל מודיעין. התלמידים, הלומדים במגמת סייבר מחשבים הגיעו למתקן כחלק מסיורים לימודיים שהם עורכים במקומות מעוררי השראה במטרה להכיר להם את עולם המחשוב הלכה למעשה.
"כמנכ"ל אני מוצא חשיבות גבוהה בחינוך דור העתיד ושמחתי להציג בפני התלמידים את המיתקן המרשים שלנו, אשר מארח את המידע של חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי. הסברנו להם על המשמעויות של האחריות העצומה שלנו כלפי ארגונים שמפקידים בידנו את המשאב הכי יקר שלהם, על היתרונות של אחסון המידע הארגוני מחוץ לארגון, והסברנו כיצד אנחנו מגנים על המידע הזה בפני מקרים של אסונות טבע, אירועי בטחון והתקפות סייבר".
רעות תותי נאור, מנהלת מרחב הגוגיה והפיתוח הפדגוגי ברשת אמית אומרת כי כחלק מההכנה לעתיד על עולם החינוך לצאת מחוץ לכיתה לאקוסיסטם בתעשייה על מנת לחבר בין הלמידה לבין העולם. בתיכון בחבל מודיעין נעשית למידה חדשנית וניתנת לתלמידים בחירה יוצאת דופן המאפשרת  הכנה לעתיד. תודה גדולה ל-Medone על השותפות והמחויבות לעולם החינוך היקר לכולנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה