רכילות עסקית

מיכל אנסקי בשת"פ חדש ומפתיע: זה המשלוח שלה ליום קר

שיתוף פעולה של מיכל אנסקי ואמה, שרי יחד עם חברת Yango מביא את הגרסה המפורסמת של אנסקי לחמין הירושלמי הישר אל לקוחות Yango דרך שירות המשלוחים של החברה "Yango Deli"
מערכת ice | 
מיכל אנסקי לב דימונדס (צילום שי כהן ארבל)
שיתוף פעולה של מיכל אנסקי ואמה, שרי אנסקי יחד עם חברת Yango מביא את הגרסה המפורסמת של אנסקי לחמין הירושלמי הישר אל לקוחות Yango דרך שירות המשלוחים של החברה "Yango Deli". 
אנסקי עבדה במשך חודשים ארוכים, יחד עם בתה מיכל אנסקי, ויחד עם אנשי פוד-טק על מנת להמיר את המנה המפורסמת לכזו שתוכל להיארז למשלוח.  החמין הירושלמי של אנסקי מורכב מנתחי בשר אונטריב, שעועית, אורז בשקית, תפוחי אדמה, ביצים חמינדוס, קישקע מסורתי, וקציצות הלחם של אנסקי.
החמין מגיע בסיר מסורתי המתאים לחימום וגם לשימוש חוזר, ובכמות המספיקה לארבעה סועדים, במשלוח של Yango Deli שפתחו עבור כך קטגוריה מיוחדת שתפעל בימים רביעי עד שבת, לקראת סוף השבוע.סיר של 4-6 סועדים יעלה כ- 289 שקל וסיר של 6-9 סועדים יעלה כ-349 שקל.
כזכור, מיכל אנסקי, אשת הקולינריה האהובה ושופטת "מאסטר שף", התראיינה לאחרונה למגזין "את" וחשפה את ההתמודדות הקשה שלה מבחינה כלכלית אחרי שאיבדה את כל הכסף שלה כשהייתה קורבן לעוקץ אכזרי וסיפרה כי העבירה מיליונים לחשבון בנק של אדם שנמצא עכשיו בכלא רימונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה