רכילות עסקית

זה המלון שכוכבי שנות התשעים לנו בו בישראל

מלון דן תל אביב אירח את כוכבי שנות התשעים שהופיעו ביום חמישי האחרון במסגרת "We Are The 90s" באקספו בתל אביב. את המוזיקאים קיבל מנכ"ל בית המלון, אילן בן חקון
מערכת ice | 
ד"ר אלבן ואילן בן חקון (צילום באדיבות דן תל אביב)
בחמישי האחרון התקיימה חגיגת שנות התשעים, "We Are The 90s", באקספו תל אביב. הלהקות פייב, אקווה, ו-2Unlimited, הזמרת סוניק והזמר ד"ר אלבן, הגיעו לכמה שעות של מוזיקה נוסטלגית.
עוד לפני המופע המרגש, המוזיקאים הגיעו להתארח בבית המלון דן תל אביב ומנכ"ל המלון, אילן בן חקון, קיבל בזה אחר זה את פניהם. המוזיקאים התקבלו עם שמפניה צוננת וסיפרו שהם מאוד מתרגשים להיות בתל אביב.
בבית המלון דאגו לפנק את המוזיקאים בסוויטות האקזקיוטיב החדשות והיוקרתיות של המלון עם נוף לחוף ימה של תל אביב. המשך הפינוק התקיים בבוקר המופע, בו ישבו כל המוזיקאים ביחד לארוחת בוקר חגיגית במסעדת קפה 99 שנמצאת בבית המלון.
בערב המוזיקאים כבר עלו לתת מופע לקהל שמילא את מתחם האקספו ומיטב הלהיטים הושמעו במהלך הערב. פייב עלו ראשונים, אחריהם הזמרת סוניק, להקת 2Unlimited וד"ר אלבן. את הערב סיימה להקת אקווה כשבין לבין ירון אשבל תקלט והיו מופעי רקדנים ומופעי דראג, כולל מחווה ללהקה נוספת משנות התשעים – ספייס גירלז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה