רכילות עסקית

יעל שלביה ועדן פינס מבלות עם האיש שאחראי על הקריירה שלהן

מי הוא אותו בחור, שעומד בראש סוכנות, שמייצגת את הכוכבים הכי גדולה של הביצה המקומית
מערכת ice |  1
שלביה פינס ונולדמן (צילום אור גפן)
ביום חמישי בערב סוכנות itm models, חגגו את תחילתה של השנה החדשה באירוע נוצץ בנוכחות מיוצגי הסוכנות שהתקיים במלון פליי מידטאון בתל אביב, עם ארוחת שף מפוארת במסעדת פלייגראונד, בניצוחו של השף איתי מסלובטי.
הגיעו לחגוג: אנה זק, יעל שלביה, עדן פינס, עומר נודלמן, מאייה קיי וטל מורד, רומי פרנקל, עדן סבן, שי זנקו, אדל בספלוב, ברק שמיר, איגי וקסמן, שר פיטנס, שרי גבעתי, ספיר אביסרור ועוד.
על פי את הסוכנות,  ITM היא סוכנות בוטיק לדגמים וטאלנטים, שהוקמה בשנת 2016 על ידי עומרי יערי. ITM הבדילה את עצמה על ידי הכללת דוגמנים ודגומניות מכל הגזעים, צורות הגוף והאישיות. "האמונה המרכזית שלנו, היא שכל דוגמן ודוגמנית המיוצגים על ידינו, חייבים להיות בעלי משהו מעבר ליופי, מכיוון שהוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. ITM הוסיפה את הטעם הייחודי שלה לשוק הישראלי וגם מעבר לים". דוגמניות ודוגמנים בולטים נוספים המיוצגים על ידי הסוכנות, כוללים את: מישל גרציג, עדן פולני, ג'וזי זירה, צוף קפלי, נעמי אליאב ורון בר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנות ישראל ערומות ...דיי מספיק
    גועל נפש ממש 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתן מראות דוגמאות אישית רעה לבנות ישראל שעירום זה הסטייל של בנות ישראל ..דיי פשוט דיי תפסיקו עם זה ..ל כך הרבה אסונות בעם ישראל בגלל הלבוש שלכן וההתנהגות שלכן יעל שלביה ...היית פעם דתיה....אז לא מצפים ממך למדיי.....אבל קצת רק קצת צניעות......כי העירום זה פשוט מגעיל מגעיל מגעיל
    סגור