רכילות עסקית

הקרדישיאנס הפתיעו: זו המתנה שהעניקו לחג המולד

בזמן החגים הנוצריים, יצאו קים וקלואי למטרה חשובה והפתיעו ארגון צדקה בביקור ולא פחות מכך - בתרומה של סכום בן שש ספרות במזומן
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
קים וקלואי קרדשיאן יצאו לטיול לבית אלכסנדריה, ארגון ללא מטרות רווח המספק מחסה, טיפול בילדים, ייעוץ ומוכנות לעבודה למאות נשים חסרות בית בלוס אנג'לס. קלואי תיעדה את הטיול בפוסט ששותף באינסטגרם ביום חמישי.
"בעונה זו נשמח להדגיש ארגון נפלא בשם @AlexandriaHouseLA, ארגון ללא מטרות רווח שסיפק מחסה, טיפול בילדים, ייעוץ ומוכנות לעבודה למאות נשים חסרות בית ב-25 השנים האחרונות בלוס אנג'לס", כתבה קלואי בפוסט. "המנהלת המייסדת, ג'ודי ווהן יחד עם הצוות המדהים שלה עושים עבודה מדהימה בתוך הקהילה. לאחרונה הם התחילו את Start Up Sisterhood, תוכנית שנולדה במהלך מגיפת קוביד כדי לעזור לתת לנשים שלהן את הכלים והחונכות שהם צריכים כדי להתחיל העסקים הקטנים שלהם. זה באמת דורש כפר ובזכות התמיכה של ארגונים קהילתיים כמו בית אלכסנדריה, אנחנו יכולים לעשות את ההבדל בכל כך הרבה חיים."
המייסדת-שותפה של Good American כללה גם קישור לאתר של בית אלכסנדריה כדי לעוקביה לתרום או ללמוד עוד על העמותה.
בנוסף להודעה המתחשבת של קלואי, אם לשניים גם שיתפה תמונות מהטיול שלהם לבית אלכסנדריה, שראתה את קלואי מדברת עם קבוצה שם, והיא וקים מצטלמים עם הנשים בארגון ועם אלה שמנהלות את העמותה. בתו של קים, נורת', נכחה גם כן, כמו גם בתו של קלואי, טרו, ואחייניתם, דרים.
גם אמם, קריס ג'נר, הייתה חלק מהיום, ועזרה לארגן את החג המיוחד לנשים ולילדים בבית אלכסנדריה.
מוקדם יותר השבוע, הם סידרו לכריסטיאן סמית' לייט להתקין אורות חג המולד בחלק החיצוני של שני הבתים של בית אלכסנדריה, והעניקו תרומה במזומן של שש ספרות.
היום המיוחד כלל גם אחר צהריים של פינוק לנשים במקלט, עם שירותי שיער ואיפור של Glam Squad ולאחר מכן נערכו מיני מפגשי צילום פורטרטים עבורן עם ילדיהן, עם הצלמות לריסה בלוק ודיאנה הנדרסון.
קים וקלואי גם ביקרו בבית אלכסנדריה כדי לסייר בבתים, להיפגש עם הצוות והמתנדבים, כמו גם עם הנשים והילדים שנמצאים כעת בתוכנית המעבר שלהם. הם גם נפגשו עם הנשים בתוכנית ה-Start Up Sisterhood שלהם כדי ללמוד עוד על העסקים שכולם הקימו לאחר היציאה מבית אלכסנדריה.
בנוסף לזמן השהות בבית אלכסנדריה, קים וקלואי הפתיעו את כל המשפחות עם קופסאות של מתנות בשווי של יותר מ-5,000 דולר למשפחה. בפנים כולם קיבלו מחשבים ניידים של Google Chrome, SKIMS, כרטיסי מתנה אמריקאים טובים, קיילי סקין וקוסמטיקה, נרות בטוחים, מברשות שיניים אלקטרוניות Burst, תיקי גב ותיקי טואלטיקה של Stoney Clover, מוצרי Ouai, כרטיסי מתנה של Vans, ערכות LEGO, כרטיסי מתנה של Shutterfly, Beats Studio ניצנים, צעצועי Hasbro, כרטיסי מתנה של Ulta, כרטיסי מתנה של בורגר קינג, כרטיסי מתנה של אברקרומבי, סקוויזמלו, פיג'מות של צ'ילדרס פלייס, מוצרי Burts Bees, מוצרי Nez, כרטיסי מתנה של Go Puff ונעליים מבית סטיוארט ויצמן.
"למרות שאנשים רבים חוגגים את החג עם המשפחה והחברים, ימים אלו יכולים להיות מאתגרים מאוד עבור אלה שמתמודדים עם אתגרי חיים קשים, כולל בלי מקום לגור בו. תודה רבה למשפחת קרדשיאנס והצוות שלהם על כך שהביאו זאת הרבה אהבה, שמחה ונדיבות בלתי צפויה לנשים ולילדים שאנו משרתים", אמרה ג'ודי ווהן, המנהלת המייסדת של בית אלכסנדריה, בעקבות האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה