רכילות עסקית

כתבי חדשות 12 ו-13 התארחו באותו המלון, מה הסיבה?

סוף שבוע של אקטואליה, תרבות ויין: שמעון קיפניס, מנכ"ל מלון רות צפת אירח את אוהד חמו כתב חדשות 12, אור הלר כתב חדשות 13, הרכב הא-קאפלה צ'יאלה והסומלייה ענת ברק במסגרת סוף שבוע מיוחד במלון
מערכת ice | 
אוהד חמו בלב איסטנבול, היום (צילום חדשות 2)
במסגרת סוף שבוע של אקטואליה, תרבות ויין שמעון קיפניס, מנכ"ל מלון רות צפת אירח את אוהד חמו כתב חדשות 12, אור הלר כתב חדשות 13, הרכב הא-קאפלה צ'יאלה והסומלייה ענת ברק במסגרת סוף שבוע מיוחד במלון.
סוף השבוע המיוחד ברות צפת נפתח עם ארוחת ערב של שף המלון גדי אולשינסקי במסגרתה הוגשו לאורחים מנות מהמטבח הגלילי. לאחר הארוחה המיוחדת, אורחי המלון נהנו ממופע של הרכב הא-קאפלה שמיניית צ'יאלה ששרו רפרטואר מרתק המורכב ברובו מעיבודים מקוריים בסגנונות רבים: מוזיקה קלאסית, מוזיקה אתנית, ג'אז, שירי נשמה, שירי עם, מוזיקה דתית, רוק, פופ, בלוז ועוד.
 
ביום שישי בצהריים, אורחי המלון נהנו ממפגש מרתק עם העיתונאי הוותיק אור הלר, הכתב לענייני צבא של חדשות ערוץ 13, שנתן הרצאה בנושא בעיות הביטחון בישראל של סתיו חורף 2022.
לאחר ארוחת שישי המסורתית אורחי המלון נהנו מהרצאה מרתקת "מזרח תיכון חדיש" של אוהד חמו, כתב חדשות 12 שהייתה כסוג של שבתרבות –  בה חמו התארח לשיחה וסיפר על איראן, על הפלסטינים ועל אחורי הקלעים של המזרח התיכון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה