רכילות עסקית

איתי לוי מסיים את הסכסוך הגדול: איך אייל גולן יגיב?

סוכן האמנים בני פרץ והזמר איתי לוי עושים סולחה אחרי שלוש שנים של סכסוך ביניהם, אחרי צרות משפטיות אליהם נקלעו והעובדה כי לוי, שעזב אז את "ליאם הפקות" של אייל גולן, החליט להקים חברה משלו ולא לעבוד עם פרץ
מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום אינסטגרם)
סוכן האמנים בני פרץ והזמר איתי לוי עושים סולחה אחרי שלוש שנים של סכסוך ביניהם. הסכסוך החל כאשר איתי לוי החליט לעזוב את "ליאם הפקות" בבעלות אייל גולן לפני כשלוש שנים. 
מיד עם עזיבתו של לוי החלו שמועות רבות על כך שמי שהולך להיות הסוכן החדש של הזמר הוא בני פרץ, שהיה גם סוכנו של אייל גולן מזה שנים רבות. הדבר לא קרה בסופו של דבר אחרי שלוי יצא לדרך עצמאית והקים את "רות הפקות".
בנוסף לכל הצרות, ללוי ופרץ היו מחלוקות משפטיות על התשלום שהעביר לוי לגולן, לטובת הסכם השחרור בניגוד להסכמתו של פרץ, שהיה שותפו של גולן, לפני הסכסוך המר שלהם. אלא שכעת, אחרי סכסוך של שלוש שנים,  איתי לוי ובני פרץ עשו סולחה, כך על פי פרסום היום (חמישי) ב-TMI.
על פי הדיווח, השניים נפגשו אמש באולמי הדואאה בראשון לציון, לשם הגיעו כל אחד בנפרד לחגיגות 18 ל"פרוצ'י הפקות", לוי כמופע הסוגר של האירוע ופרץ שהגיע כאורח עם אשתו חן. מחוץ למקום השניים נראו מדברים עם רב הסלבס מרדכי חסידים. בהתחלה השניים לחצו ידיים ואחר כך לפי אנשים שהיו במקום התחילו לצחוק ולהתחבק ולנשק אחד את השני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תתקדמו אתם זקוקים אחד לשני (ל"ת)
    לוי יצחק 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איתי לוי
    רוני 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאיתי לוי יש לב רחב והאמת והשלום אהבו
    סגור