רכילות עסקית

הארגון היהודי ששיבח את טראמפ נכנס בו על הארוחה עם קניה ווסט

טראמפ חוטף בעקבות הארוחה שכל העולם מדבר עליה, שם אירח לא רק את ווסט המושמץ, אלא גם מכחיש שואה מפורסם
מערכת ice | 
קניה ווסט, דונלד טראמפ (צילום מסך Gage Skidmore, MTV)
קבוצת הסברה יהודית, שכיבדה את הנשיא לשעבר - דונלד טראמפ עם אות הוקרה, מוקדם יותר, החודש על תרומתו לישראל, הטיחה בו ביקורת קשה, על כך שנפגש עם הראפר המושמץ קניה ווסט והפעיל הימין קיצוני ניק פואנטס, באחוזתו במאר-א-לאגו בפלורידה. ההסתדרות הציונית של אמריקה, שהעניקה לטראמפ את מדליית הרצל בטקס חגיגי ב-13 בנובמבר, פרסמה ביום ראשון הצהרה הקוראת לנשיא ה-45 לגנות "באופן הנחרץ ביותר את שונא היהודים קניה ווסט ואת מכחיש השואה המוצהר, תומך בעליונות הלבנה, שונא היהודים - ניק פואנטס".
"אנחנו מצרים על העובדה שהנשיא טראמפ ערך ארוחת ערב ידידותית עם אנטישמים כל כך שפלים", נכתב בהצהרה מהקבוצה. "הסעודה שלו עם שונאי יהודים עוזרת לתת לגיטימציה לאנטישמיות וכולם חייבים לגנות אותה". טראמפ, בן  ה-76, שהכריז ב-15 בנובמבר כי ירוץ פעם נוספת לנשיאות, אמר שהוא לא יודע מי זה פואנטס, אך ווסט פרסם מאוחר יותר סרטון שבו אמר שטראמפ "ממש התרשם" מפואנטס. כוכב ההיפ-הופ, שגם אומר שהוא מתמודד לנשיאות ב-2024, טען שביקש מטראמפ בארוחת הערב להיות חברו למועמד.
זה מה שהנישא לשעבר סיפר על הארוחה המדוברת ברשת החברית שלו Truth Social: "אז אני עוזר לאדם בבעיה רצינית, שהוא במקרה יה שחור (קניה ווסט), שהוחרם בעסקיו ולמעשה בכל דבר אחר ותמיד היה טוב אליי, על ידי כך שנעניתי לבקשתו לפגישה במאר-א-לאגו, לבד, כדי שאוכל לתת לו עצה נחוצה מאוד", אמר טראמפ. "הוא מופיע עם 3 אנשים, שניים מהם לא הכרתי, עוד אחד אדם פוליטי שלא ראיתי שנים. אמרתי לו אל תתמודד לתפקיד, בזבוז זמן מוחלט, לא יכול לנצח. חדשות מזויפות השתגעו!".
בפוסט אחר אמר טראמפ: "יה, הידוע בעבר כקניה ווסט, ביקש ממני עצות בנוגע לכמה מהקשיים שלו, במיוחד הקשורים לעסקים שלו. דנו גם, במידה פחותה, בפוליטיקה, שם אמרתי לו שהוא בהחלט לא צריך להתמודד לנשיאות, 'כל המצביעים שיש לך - צריכים להצביע לטראמפ'. בכל מקרה, הסתדרנו מצוין, הוא לא הביע אנטישמיות ואני הערכתי את כל הדברים הנחמדים שהוא אמר עלי. למה שלא אסכים להיפגש?. כמו כן, לא הכרתי את ניק פואנטס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה