רכילות עסקית

שרליז ת'רון מוכרת בית נוסף ברווח עצום

זוכת האוסקר שרליז ת'רון מככבת לאחרונה בסרט חדש של נטפליקס, ובמקביל מתברר כי היא פועלת גם לא מעט בתחום הנדל"ן. זה הבית הקטן והרומנטי שהיא מוכרת במחיר רווח מטורף
מערכת ice | 
שרליז תרון (צילום ויקיפדיה)
זוכת האוסקר משנת 2004 והכוכבת שרליז ת'רון כנראה ממש לא מסתפקת בקריירה נוצצת בהוליווד ובשנים האחרונות היא מוסיפה לרזומה גם לא מעט עסקאות נדל"ן בלוס אנג'לס ארה"ב.
על פי דיווחים חדשים, שטרם אושרו, ת'רון העלתה קוטג' קטן ויוקרתי לשוק במחיר ביקוש של 1.995 מיליון דולר, בעוד שהבית נרכש על ידה בשנת 2000 ב-519 אלף דולר בלבד. מאותה עת היא שיפצה, עיצבה ושדרגה אותו לרמה שכעת כנראה משקפת את המחיר שאותו היא מבקשת. כמו כן, זה הנכס השני שהיא מוכרת באותה השכונה בלוס אנג'לס.
לבית הקטן מטבח פתוח, עם חדר אוכל צמוד, בהם ישנו עיצוב ניכר של עץ מקורי, כפרי וספרדי. לבית כמובן בריכה פרטית ואף סטודיו נפרד מחוץ לבית עצמו שניתן להמיר למחסן או חניה לשני רכבים. הבית לא רק מכיל עיצוב מודרני אלא הוא גם פיסת היסטוריה שנבנתה בשנת 1925. 
כאמור, זה הבית השני באותו אזור שהשחקנית מוכרת. הבית הקודם דומה בסגנונו וערכו לבית הנוכחי. גם הוא נמכר בקרוב לשני מיליון דולר, לאחר שנרכש על ידי השחקנית ב-2005 במחיר של 737 אלף דולר. לשחקנית נכסים נוספים ברחבי העיר וארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה