רכילות עסקית

האיש השני הכי עשיר בעולם: זו הסיבה שנפטרתי מהמטוס הפרטי

המיליארדר ברנאר ארנו אומר שהוא מכר את המטוס הפרטי שלו כדי להימנע ממעקב אחר פעילי אקלים: "זה לא מאוד טוב שהמתחרים שלנו יכולים לדעת איפה אנחנו נמצאים בכל רגע"
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד LVMH (צילום פייסבוק)
אולי שמתם לב לאחרונה למגמה ברשתות החברתיות של מעקב אחר פעילות המטוס הפרטי של העשירים והמפורסמים. פעילי אקלים שמאסו במה שהם אומרים הוא בזבוז של דלק ומשאבים פרסמו את הנסיעות המהירות שעשו מטוסי ענק זוללי גז שיכולים היו להתבצע כמעט באותה קלות במכונית, ועכשיו מיליארדר אחד הודה, באופן מסוים כי העדיף להיעתר לדרישותיהם.
מייסד מותגי הענק של LVMH, ברנרד ארנו, אמר לרדיו Classique בצרפת שהוא מכר את המטוס הפרטי שלו כדי להימנע מעיניהם הסקרניות. ארנו היה יעד פופולרי עבור עוקבי מטוסים פרטיים, לאחר שהיווה השראה לפחות לשני חשבונות טוויטר שהוקדשו לתרגול. כעת, הוא אומר, הוא מכר את המטוס הפרטי של החברה שלו ובוחר לשכור במקום מטוסים פרטיים, שקשה הרבה יותר לעקוב אחריו על ידי חברי הציבור.

כפי שניתן לנחש, ההחלטה של ​​ארנו לא התבססה על דאגה לסביבה בכלל, או על מבוכה אישית בעקבות הפרסומים סביבו. כפי שאמר בנו אנטואן ארנו באותו ראיון, המעקב יכול להזיק לעסקים על ידי מתן מידע מועיל למתחרים של העסק: "התוצאה כעת היא שאף אחד לא יכול לראות לאן אני הולך כי אני שוכר מטוסים כשאני משתמש במטוסים פרטיים... זה לא מאוד טוב שהמתחרים שלנו יכולים לדעת איפה אנחנו נמצאים בכל רגע... זה יכול לתת רעיונות, זה יכול גם לתת לידים, רמזים."
הסיפור מגיע לאחר שמיליארדר אחר, אילון מאסק, ראה מעקב אחר פעילות המטוס הפרטי שלו באינטרנט. מאסק הציע לנער שמאחורי חשבון הטוויטר @ElonJet דיווח של 5,000 דולר כדי לסגור את החשבון, הצעה שנגדה מאוחר יותר ב-50,000 דולר, שאותה דחה מאסק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה