רכילות עסקית

מהיקבים הטובים בעולם: היין הישראלי שכיכב בתערוכה בניו-יורק

גאווה כחול לבן: יקב רמת הגולן השתתף גם השנה בתערוכה שמארגן מגזין היין המוביל Wine Spectator בניו – יורק בתערוכה הציגו היקבים הכי טובים מכל העולם את היינות שזכו לציון 90 ומעלה בטעימות  שקיים המגזין
מערכת ice | 
מסיבת בציר יקב רמת הגולן (צילום אבנר אלקרס)
בסוף השבוע האחרון, התקיימה בניו יורק תערוכת היין השנתית שמקיים מגזין היין המוביל WINE SPECTATOR. התערוכה מתקיימת כבר למעלה מארבעה עשורים עם מיטב היקבים הנבחרים בקפידה במגוון טעימות שנערכו על ידי מבקרי היין של המגזין. במהלכה התערוכה התקיימו טעימות, מפגשים וסדנאות עם מיטב היינות המובילים בעולם, בהובלתם של בעלי היקבים והייננים של כל יקב. היינות שהוזמנו להציג בתערוכה הם רק אלה שקיבלו ציונים מעל ל-90 בטעימות שנערכו ע"י מבקרי היין של המגזין. 
מנכ"ל יקב רמת הגולן אסף בן דב והיינן הראשי של היקב ויקטור שונפלד הציגו בתערוכה את היין ירדן קברנה סוביניון 2018. היין מיוצר מענבים שנבצרו בכרמים הטובים ביותר של היקב באזור רמת הגולן. הכרמים ממוקמים על רמה וולקנית וגדלים בגבהים של בין 400 ל-1,200 מטר מעל פני הים. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, מהן 40% חדשות. היין מציג ניחוחות של פירות אדומים ושחורים בשלים, יחד עם רמזים לאדמה, טבק, עשבי תיבול טריים ועץ אלון צרפתי עשיר. קברנה סובניון קלאסי ובו זמנית מייצג את הטרואר מקומי, בעל גוף מלא ואלגנטי.
מנכ"ל היקב אסף בן דב: "אנחנו גאים לייצג את יקב רמת הגולן ואת מדינת ישראל, בתערוכת טעימות היין הגדולה בעולם של ה- WINE SPECTATOR. זהו ציון דרך חשוב שיקב ישראלי נבחר שוב, להציג את יין הדגל שלו עם ובין 250 היקבים הטובים בעולם. התגובות והמשובים שקיבלנו הן ממבקרי היין והן מלקוחות מכל העולם נותנים לנו את הכוח והאמונה להמשיך ולייצר יין מעולה, איכותי ומייצג נאמנה את המדינה , האזור והטרוואר של רמת הגולן שהוא ייחודי בעולם, אדמה וולקנית , כרמים בגובה רב ואקלים נהדר. מברך את כל עובדי היקב הנהדרים ואת היינן הראשי שלנו ויקטור, שחוגג איתנו 30 שנות עשייה מדוייקת, עיקבית ומצטיינת". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה