רכילות עסקית

אורקל ואנבידיה מכריזות על הסכם שיתוף פעולה

שתי החברות משתפות פעולה כדי להאיץ הטמעה ואימוץ של טכנולוגיות בינה מלאכותית בארגונים
מערכת ice | 
גנסן הואנג (צילום אינבידיה)
כשהן מרחיבות את השותפות ארוכת השנים של השתיים, אנבידיה ואורקל הכריזו היום על שיתוף פעולה רב שנתי, אשר יסייע לארגונים במגוון תעשיות לפתור אתגרים עסקיים באמצעות מחשוב מואץ ובינה מלאכותית. שיתוף הפעולה יביא את מלוא יכולות המחשוב המואץ של אנבידיה – מהמעבדים הגרפיים (GPUs), דרך מערכות החומרה ועד תוכנה - לתשתית הענן של אורקל, Oracle Cloud Infrastructure. תשתית הענן של אורקל (OCI), תוסיף עשרות אלפי מעבדים גרפיים, כולל דגמי A100 ו-H100, שיספקו לארגונים פורטפוליו רחב ונגיש לאימון מודלים של בינה מלאכותית (AI Training) ולביצוע Deep Learnings Inference בקנה מידה גדול.
"כדי להניע הצלחה ארוכת טווח בסביבה העסקית של היום, ארגונים צריכים תשובות ותובנות מהר יותר מתמיד", אמרה צפרא כץ, מנכ"לית "Oracle". "שיתוף הפעולה המורחב שלנו עם NVIDIA יספק את היכולות והמומחיות הטובה ביותר שיש לשתי החברות להציע בכל התעשיות – מתחום הבריאות והתעשייה, דרך ענף התקשורת ועד לענף הפיננסים – על מנת להתגבר על האתגרים עימם מתמודדים הארגונים כיום", היא הוסיפה.
"מחשוב מואץ ובינה מלאכותית קריטיים להתמודדות עם העלויות הגוברות בכל האספקטים של תפעול ארגונים ועסקים", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל "NVIDIA". "ארגונים פונים לאסטרטגיות AI מבוססות ענן שמאפשרות צמיחה והטמעה מהירים. השותפות שלנו עם Oracle תשים את NVIDIA AI בהישג ידם של אלפי חברות", הוא הוסיף. אנבידיה ואורקל מסייעות לארגונים יחד כבר במשך שנים, עם מערכי מחשוב מואץ ופתרונות התוכנה הזמינים דרך OCI. עם פלטפורמת NVIDIA AI המלאה, שתהיה זמינה דרך OCI, שיתוף הפעולה המורחב בין החברות מיועד להאיץ חדשנות המונעת באמצעות בינה מלאכותית במגוון רחב של תעשיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה