רכילות עסקית

רותם חג'ג' על הילדים של צחי: "הילדים של בעלי הם המשפחה שלי"

הדוגמנית ואשתו של אייל הנדל"ן, ענתה לשאלות הגולשים והתייחסה למערכת היחסים של עם הילדים של בעלה
מערכת ice |  1
רותם חג'ג' (צילום יח"צ)
רותם חג'ג', הדוגמנית ואשתו של איש העסקים צחי חג'ג', התפנתה לענות לשאלות העוקבים שלה וחשפה איך מנהלים זוגיות עם גבר עם ילדים מנישואים אחרים. אחת הגולשות, שאלה את חג'ג': "הילדים של צחי מסתדרים איתך טוב? שואלת בתור בת להורים גרושים וזה קשה ממש". חג'ג' הגיבה: "הילדים של בעלי הם המשפחה שלי. אי אפשר לאהוב אדם מבלי לקבל את החבילה המלאה שלו ולאהוב אותה באמת. אני, תודה לאל, זכיתי! מעבר לזה, שילדים זה שמחה ואני תמיד אומרת את זה שלי יש אפשרות לראות כמה זה תורם לבית, לשמחה ולילדים שלי".
היא המשיכה: "אני חושבת שזה תלוי בהמון צדדים. תחילה, כמובן בבעלי, שמההתחלה כיוון ואיחד. בי, שתמיד השתדלתי להיות הכי טובה שיש ולא להתערב במה שלא שלי! ובילדים שגדלים לסיטואציה מסוימת ושלמה! זה הרבה חינוך".
לפני כחודש, הדוגמנית עוררה סערה, בעקבות קמפיינים ממונים על נידה וכך היא הגיבה לביקורות: "עידן של רשת חברתית - כשהתחלתי לעשות קמפיינים ממומנים, אנשים היו מגיבים לי 'למה את צריכה את  זה', 'כסף הולך לכסף'. התשובה שלי הייתה חד משמעית - אני מתפרנסת בכבוד, כאשת עסקים, בלי קשר לשם המשפחה שלי. אני אוהבת את העובדה שאני עובדת, יוצרת ומרוויחה בזכות עצמי ובזכות הכישורים שלי ואני מעודדת אחרים לפעול בדיוק באותה הצורה. כל אדם הוא עולם, עולם שלם שלעיתים רק מחכה להתגלות. כמו שמפורסמים מקבלים תשלום על פרסומות בטלוויזיה כך גם באינסטגרם. לא מבינה למה אנשים מסתכלים על זה אחרת. לרשת כוח גדול בהרבה משל כל מדיה אחרת היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לה חזה יפה וקטן (ל"ת)
    שי 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור