רכילות עסקית

למי מייסד נייק תרם מיליוני דולרים?

פיל נייט, מייסד התאגיד הרב הלאומי האמריקאי תרם מיליונים למועמד הרפובליקני בבחירות של אורגון למושל המדינה, כי נמאס לו מהמדיניות השמאלנית של המדינה שלו
מערכת ice | 
פיל נייט ממייסדי חברת נייק (צילום unsplash, פלאש 90/ נתי שוחט, יוטיוב/ Good Morning America)
מכיוון שמושלת אורגון הדמוקרטית הנוכחית קייט בראון אינה יכולה להתמודד בגלל מגבלות כהונה, פיל נייט תרם החודש מיליון דולר למועמדת הרפובליקנית כריסטין דראזאן. הוא גם נתן 3.75 מיליון דולר למועמדת העצמאית בטסי ג'ונסון.
התרומות של נייט - המייצגות את התמיכה הפיננסית הגדולה ביותר הן לבטסין ג'ונסון והן לכריסטין דרזאן - הן ניסיון לוודא שהמועמדת הדמוקרטית טינה קוטק לא תזכה בתפקיד הנחשק של מושל המדינה, שבו הדמוקרטים מחזיקים מאז שנת 1987.
פיל נייט בן ה-84 החליף את נאמנותו לדראזאן מכיוון שג'ונסון פיגרה בסקרים האחרונים, אמר נייט. בנוסף לכך, כדי לקבל תמיכה נוספת של אזרחי המדינה, חברת נייקי הבטיחה כי היא  תכסה את הוצאות ההפלה של עובדיה המתגוררים במדינות עם חוקים מגבילים להפלות.
זו לא הפעם הראשונה שנייט תומך ברפובליקני במדינתו. בשנת 2018, המיליארדר נייט תרם 2.5 מיליון דולר לקמפיין של המועמד הרפובליקאי של אורגון, קנוטה בוהלר, במטרה שלו להדיח את יריבו הדמוקרטי. בוהלר בסופו של דבר איבד קולות וירד מ50.0% מצביעים ל-43.9%.
נייט גם נתן מיליון דולר לאגודת המושלים הרפובליקנית, שתמכה בקמפיין של בוהלר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה