רכילות עסקית

שאקיל אוניל חושף את הסוד של ג'ף בזוס

כדורסלן העבר ואיש עסקים פורה מאוד בהווה, חלק בראיון שהעניק, את העיקרון שמנחה אותו בהשקעותיו, אותו שמע ממייסד אמזון
מערכת ice | 
שאקיל אוניל (צילום אינסטגרם, pixabay)
אגדת ה-NBA, שאקיל אוניל, חלק עיקרון השקעה ששמע ממייסד אמזון ג'ף בזוס, שלדבריו שימש השראה לגישתו מאז. "הייתי בכנס טכנולוגיה בווגאס ושמעתי את ג'ף בזוס הגדול אומר 'אם אתה משקיע בדברים, זה ישנה את חייהם של אנשים', אתה בהחלט תקבל תמורה יפה", הוא נזכר. אוניל הוסיף עשרה סנט משלו: "לעולם אל תחשוב על ההיבט הכספי... זה לא חשוב לי". "זה בעצם מבוסס על עיקרון אחד - אמונה. האם אתה מאמין במוצר? האם זה ישנה את חייהם של אנשים? ... על זה מדובר עבורי", הוסיף שאק.
מאז שפרש מ-19 שנות קריירת הכדורסל שלו ב-2011, אוניל ראה הצלחה מחוץ למגרש. בן ה-50 היה משקיע מוקדם בגוגל ומאז צבר פורטפוליו מגוון, כולל השקעות באפל, בעלים של 17 מסעדות של הרשת "דודה אן", 40 חדרי כושר ויותר ממאה מסעדות Five Guys. הוא גם הקים את רשת המזון המהיר שלו Big Chicken.
רק בשבוע שעבר, חבר היכל התהילה של ה-NBA אמר שההשראה להשקעות שלו "הפחיד" אותו מהתוכניות שלו להציע הצעה לבעלות על פיניקס סאנס. "אתה לא יכול להתחרות עם ג'ף בזוס. מאוד התעניינתי. הקבוצה שלי התעניינה מאוד", אמר. בזוס הוא אחד ממיליארדרים רבים שלפי הדיווחים שוקלים הצעה עבור הסאנס. הזיכיון של הקבוצה שווה כיום 1.8 מיליארד דולר ויכול להימכר ב-2.5 מיליארד דולר לפחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה