רכילות עסקית

אופירה אסייג בחגיגות טרום יומולדת עם החברות הקרובות

אשת התקשורת הוותיקה חגגה ברחובות ירושלים לצידן של לאה שנירר ופולה בליק
מערכת ice |  1
אופירה אסייג חגגה אתמול בירושלים חגיגות טרום יומולדת עם חברותיה לאה שנירר ופולה בליק. הן חגגו במסעדת ג'קו סטריט וישנו בבית מלון וילה בראון ירושלים. כמו כן, הן גם ביקרו בכותל המערבי לרגל הסליחות. שמה של אסייג עלה בשבוע שעבר לכותרות מסיבות אחרות לחלוטין. על פי פרסום ב'וואלה', סוחרי הסמים בארץ החלו לאחרונה בפניה של המגישה על גבי אריזות של סם קוקאין ולקרוא אותם על שמה.
פרצופה של אסייג, שקיבלה מסוחרי הסמים את הכינוי "מלכת הקוקה", הופיעה בתקופה האחרונה על המארזים שנמכרים באין מפריע בערוצי טלגרם ובשיטות הפצה אחרות של סמים בישראל, כשלא נראה היה שהדבר עורר איזושהי תגובה מצדה. אלא, שלטענת אסייג, הדבר נודע לה והיא התלוננה על כך במשטרה, כאשר דמותה ממשיכה בינתיים להופיע על גבי כרוזים המחולקים ברחבי תל אביב, העיר בה היא מתגוררת ומגדלת את שלושת ילדיה אמילי, אייל ואריאל.
אסייג מסרה לוואלה כי: "הגשתי תלונה במשטרה, ואני סומכת עליהם שימצאו את העבריינים שמרשים לעצמם קצת יותר מדי", מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה והיא נבדקת ומטופלת בהתאם. אגב, אין זו הפעם הראשונה שסלבריטי הופך לשם למארזי סמים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיית מחמד של השמאל הפודל של השמאל
    תל אביבית 10/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפילה עובד בשידור לעיני כולם ליברמן מתארח בתוכנית וקורא לזרוק את החרדים למריצה ובמקום להעיר לו מצחקקת עם ברקוביץ שני דוחים רעים ומסיתים נגד חרדים וימניים
    סגור