רכילות עסקית

קורל ביסמוט הופיעה באירוע חגיגי שערכה אפליקציית "באמבל"

באמבל קיימו בסופ״ש האחרון ארוחת חג מיוחדת לרווקים בלבד, על מנת להעלות את המודעות לתופעת ה"סינגל שיימינג"
מערכת ice | 
צילום אומרי גולן
תקופת החגים יכולה להיות תקופה מלחיצה עבור רווקים ורווקות רבים; הארוחות המשפחתיות מביאות איתן שאלות נוקבות על סטטוס חיי האהבה. אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, באמבל שבה אישה עושה את הצעד הראשון, בחרה להעלות למודעות את תופעת ה- "Single Shaming", מושג המתאר את התחושה שחווים רווקים ורווקות כשהם מרגישים שיפוטיות מהסביבה הקרובה לגביי הרווקות שלהם, בדרך כלל כתוצאה משאלות ועצות לא רצויות שעוסקות בחיי הזוגיות שלהם.
על מנת להעלות את המודעות לתופעה, בבאמבל קיימו בסופ״ש האחרון ארוחת חג מיוחדת לרווקים בלבד, בהשתתפותה של הזמרת קורל ביסמוט. ארוחת החג התקיימה במסעדת ״מלי מלו״ בתל אביב בהשתתפות כ- 80 רווקות ורווקים שבאו לחגוג את הרווקות שלהם ללא ביקורת וגלגולי עיניים מצד המשפחה.
מתוך מחקר שערכה באמבל, כמעט 2 מתוך 3 (65%) רווקים ורווקות בישראל חוו "סינגל שיימינג", כאשר רוב הרווקים והרווקות (82%) מרגישים שהחגים מגבירים אצלם את המודעות לעצם היותם רווקים וכמעט 3 מתוך 4 (73%) חשים לחץ מוגבר להיות במערכת יחסים. עם זאת, לא הכל שלילי, ועל פי המחקר של באמבל השנה החדשה מביאה גם עבור 75% מהרווקים בישראל תחושה של התחדשות, אופטימיות ותקווה לגביי חיי האהבה שלהם.
נעמי ווקלנד, סגנית נשיא Bumble אירופה: "תקופת החגים היא תקופה מיוחדת, אבל עבור רבים מהרווקים והרווקות הישראלים, היא מלווה בשאלות חודרניות ושיפוטיות על חיי האהבה שלהם. זה נכון בעיקר עבור נשים שלא רוצות אפילו ללכת לארוחות משפחתיות או לאירועים בציפייה שאנשים יגידו להן שהן לא מתאמצות מספיק, או לחילופין מנסים לשדך להן מישהו. אנחנו יודעות שבימים אלה אנשים הרבה יותר מדויקים לגביי סוג ההיכרות שהם מחפשים. ב-Bumble ניתנת האפשרות להכיר בתנאים שלך. באפליקציה הנשים תמיד בשליטה, בוחרות מה חשוב להן ועם מי ואיך הן רוצות להכיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה