רכילות עסקית

צמאים? זה השת"פ העסקי החדש של האחים בוזגלו

מאור ואסי בוזגלו, כוכבי סדרת הריאליטי "הבוזגלוס", הפכו להיות שותפים עסקיים במשקה אנרגיה חדש COCO שהכירו בחו"ל ולדעתם בטוח יתפוס גם בארץ
מערכת ice |  4
הבוזגלוס (צילום יחצ)

מאור ואסי בוזגלו התחילו את הקריירה, כל אחד בנפרד, במגרשי הכדורגל. מאור היה כוכב כדורגל בבני סכנין ואסי שיחק בפועל חיפה. מאז נוספו לרזומה של שניהם עוד תארים ועיסוקים, ועכשי הם החליטו לשתף פעולה ולייבא לארץ את משקה האנרגיה COCO שהכירו לראשונה בחו"ל. הבוזגלוס בטוחים שהמשקה החדש יצליח ויום אחד יהיה הכי גדול בשוק.

אסי (39) הספיק לזכות בתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP" לפני כשנתיים וכיום הוא שותף במסעדות ובגלידריות. לאחרונה הוא השיק הרצאה חדשה בשם "אסטרטגיה מנצחת" ובקרוב יש גם ספר חושפני שכתב תחת השם "אס(י)טרטג" בהוצאת ספרי ניב. אחיו מאור (34) הוא בעלים של מתחם הספורט "פוטגול" ומדי פעם משמש כדי.ג'יי בפסטיבלים ובנוסף הוא השגריר של מותג הבגדים רנואר. שיתוף הפעולה החדש ביניהם נולד בכלל ממגדת עתידות שאמם פגשה לפני שנים וחזתה שאסי יהיה איש עסקים. 
 



כידוע, אביהם של אסי ומאור יעקב (65) היה כדורגלן בשנות ה-70 וה-80 והצליח לדחוף גם את ילדיו למגרשים. חוץ משניהם, גם האח אלמוג (29) הוא כדורגלן פעיל שמשחק בנס ציונה. בתחילת השנה מאור פרש בכדורגל אחרי תקופה שחווה פציעות ופרידה כואבת מהפועל ת"א שלא שילמה לו משכורת במשך שנתיים. 


הסדרה "הבוזגלוס" רצה כבר שבע עונות והאחים נהנים מהתהילה. מאור משתף שבהתחלה הוא לא רצה להשתתף בסדרה כי היה בשיא קריירת הכדורגל, אבל כשהבין שכל המשפחה רוצה הוא החליט לשתף פעולה. אסי, לעומתו, לא היסס לרגע וכיום, אחרי הישרדות VIP, הוא מרגיש שהוא מתנהל טוב יותר עם מצלמה מאשר בלעדיה. 
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צניעןת זאת לא מילה גסה.משפחת בוזג-לא
    רון 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד סיבה למה לא לקנות מהם כלום !!!!
    סגור
  • 3.
    ערסי עושה ארגזים של כסף ומשאיר אבק למאור ןאישתו
    מינו 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגלומן אמיתי
    סגור
  • 2.
    מאור מגניב, אבל אסי מיליארדר
    ארז אפללו 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסי הור התות ח במשפחה, מולטיבילארדר
    סגור
  • 1.
    תודה על הכתבה, עכשיו נדע איזה משקה לא לקנות (ל"ת)
    בוזבלוף 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור