רכילות עסקית

ברק רוזן ונחשון קיויתי מציגים: כך משיקים מגדל יוקרה

קייטרינ יוקרתי, הפקת ענק וערב מפנק עבור האורחים שהגיעו לחגוג עם יזמי הנדל"ן שהשיקו את אחד ממגדלי המגורים הגבוהים שנבנו בישראל. ככה זה נראה:
מערכת ice | 
השקה מגדל רום (צילום אינסטגרם)
מגדל "רום" שבתל אביב יוצא לדרך, ואתמול (שלישי) נערכה ההשקה של המגדל החדש באירוע חגיגי מבית היוצר של "ישראל קנדה" וקבוצת בסר.
המגדל, נבנה למגורים ובן 50 קומות וזהו המגדל ה-12 בפארק צמרת בתל אביב. המגדל הוקם בשיתוף פעולה בין קבוצת ב.ס.ר ובין "ישראל קנדה" של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, ונבנה על ידי חברת אלקטרה בנייה. מגדל "רום" הוא אחד ממגדלי המגורים הגבוהים שנבנו - והשלישי בגודלו בישראל. המגדל תוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים בראשות אבנר ישר שתכנן עוד מגדלים בשכונה והוא כולל 50 קומות מעל הקרקע וארבע קומות תת-קרקעיות, כ–190 דירות, בריכת שחייה, ספא, חדר כושר ואבטחה סביב השעון.

איך משיקים את מגדלי היוקרה? כמיטב המסורת של יזמי הנדל"ן, גם הפעם נערך שואו עבור המזמינים שנהנו מערב מפנק לצד המגדל באירוחם של בני הזוג רוזן (ורד וברק) ויו"ר קבוצת ב.ס.ר נחשון קיויתי. בינתיים נהנו האורחים מקייטרינג היוקרה של פול אסנהיים, וכיבד בנוכחותו הרב הראשי לשעבר ורבה של תל אביב לשעבר, הרב ישראל מאיר לאו, המשמש כיום כיו"ר יד וש, שהגיע לקביעת מזוזה ותקיעת שופר.
 
הערב כולו היה מעוצב בטעם טוב וביוקרתיות, ומי שהייתה אמונה על כך המעצבת הוותיקה חיה אלוני. על ההפקה: היחצני"ת טלי ליבוביץ'.
 
השקת מגדל רום. מתוך האינסטגרם של ורד רוזן
עם הערב, סוגרים בני הזוג רוזן את חופשת הקיץ הארוכה שלהם שהתחילה ממרוקו עד לבילויים רבים ביוון, ועתה עם תחילת הלימודים של הילדים, זהו זמן טוב לסכם שנה חזקה, כאשר רק לפני 3 ימים הודיעה "ישראל קנדה" על רכישת בית מלון ראשון ביוון - אזור הבילויים המועדף על בני הזוג רוזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה