רכילות עסקית

הח"כ לשעבר בהשקה נוצצת בניו יורק: זה הפרויקט שיוצא לדרך

MINI מבית BMW וקרן JVP הישראלית בראשות אראל מרגלית משיקים את מרכז הקליימטק הבינלאומי בניו יורק. המרכז החדש יוביל את הטכנולוגיות המתקדמות בתחום הקליימטק להתמודדות עם משבר האקלים בערים המובילות בעולם, למעלה מ-250 חברות בינלאומיות כבר ביקשו להצטרף למרכז. אלו החברות שישתתפו בפרויקט
מערכת ice | 
אראל מרגלית (צילום שחר אזרן)
היום (רביעי) הושק בלב מנהטן מרכז הקליימטק הבינלאומי, שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם בין קרן ההון סיכון JVP,MINI  מקבוצת BMW, עיריית ניו יורק ואוניברסיטת קולומביה. המרכז החדש מוביל חיבור ייחודי בין סייבר, פינטק, אגריטק, פודטק ותחומים נוספים לקליימטק, החברות עוסקות בפיתוח אסטרטגיות חדשות להתמודדות עם משבר האקלים העולמי. 
באירוע ההשקה השתתפו יו"ר ומייסד קרן JVP אראל מרגלית, סגנית ראש עיריית ניו יורק, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, מייק פייטון, סגן נשיא MINI ומנהל פעילות MINI ביבשת אמריקה, יוהאן שווינד, מנכ"ל URBAN-X ומנכ"לי חברות הפורטפוליו של הקרן.

כשנתיים לאחר שהיזם והמשקיע אראל מרגלית השיק את מרכז הסייבר הבינלאומי בניו יורק, ושנה לאחר השקת מרכז הפודטק הבינלאומי בגליל פנתה חברת MINI מקבוצת BMW למרגלית במטרה לשתף פעולה ולהקים מרכז קליימטק בינלאומי בניו יורק. שיתוף הפעולה הייחודי יפתח את הדלת לחברות המשתתפות במרכז לחיבורים בינלאומיים עם חברות טכנולוגיות נוספות ולהובלה של מציאת פתרונות חדשניים לעולם הקליימטק. למעלה ממאתיים חמישים חברות בינלאומיות נרשמו למרכז מרגע פתיחת ההרשמה. החברות שתתקבלנה לפרויקט תזכינה להדרכה צמודה, סיוע בפיתוח המוצר, מיתוג וכלים נוספים שיסייעו להן להפוך לדבר הגדול הבא בתחום הקליימטק. 
למעלה ממחצית מאוכלוסיית העולם מתגוררת היום במרכזים עירוניים. ערים רבות מחפשות היום דרכים חדשות להתמודד עם משבר האקלים לאור העובדה שu מכלל פליטות הפחמן דו חמצני המזהם מגיע מערים. מרכז הקליימטק הבינלאומי יתמקד בפתרונות ייחודיים לערים עתידיות ובתיקון הנזקים שערים קיימות גורמות לכדור הארץ. 
יו"ר ומייסד JVP ו-מרגלית סטראטאפ סיטי, אראל מרגלית: "צריך לשנות את הפרדיגמה. הדרך היחידה להתמודד עם משבר האקלים היא לאחד כוחות עם טכנולוגיות מתחומים שונים כמו סייבר, פינטק, פוטדק ואגטק ליצירת חומת מגן חדשה שתגן על כדור הארץ ועתיד הערים שלנו. אם לא נפתח פתרונות חדשים שיגנו על המשאבים הבסיסיים שלנו - אוויר, מים ואנרגיה - אנו עלולים להפסיד בקרב. זו הסיבה שאנחנו משתפים פעולה עם MINI, ועם עיריית ניו יורק ואוניברסיטת קולומביה ושתופים רבים אחרים - כדי לתת הזדמנות עסקית חדשה לחברות והזדמנות אדירה לכוכב שלנו. במרכז הקליימטק הבינלאומי שלנו בניו יורק ניצור רעיונות חדשים, ואני די בטוח, שגם כמה מהחברות הגדולות בתחום זה. השותפות הזו מתחילה בניו יורק, אבל היא תתרחב ותשפיע על כל העולם".
מייק פייטון, סגן נשיא MINI של אמריקה: "ל-MINI יש עבר עשיר בפיתוח פתרונות בעולמות הניידות ושיפור איכות החיים בערים. הייתה לנו הזכות לעבוד עם כמה מהחברות המרגשות ביותר שמדמיינות מחדש את חיי העיר ואנו מצפים לבנות על הצלחת URBAN-X במסגרת שותפות חדשה זו עם JVP, בעודנו ממשיכים לקדם פתרונות בתחום הניידות, כגון תשתית EV וניידות חשמלית, ואלה שמעבר למכונית".
יוהאן שווינד, מנכ"ל URBAN-X: "עד עכשיו, כולנו זיהינו את העתיד הבלתי נפרד של ערים ושינויי אקלים ואת האתגרים שעלינו לתעדף - מחשמול מבנים ותחבורה, דרך שחרור פחמן של הרשת ועד ליצירת כלכלה מעגלית יותר. היום אנחנו מחדשים בין מספר תעשיות וזאת כדי לתת סיכוי להגביל את ההתחממות ל-1.5 מעלות צלזיוס. שיתוף פעולה חוצה מגזרים זה עם JVP יביא לתוצאות טובות יותר עבור אנשים וערים, ובמקביל יתרום להרחבת אקו-סיסטם החדשנות ההומה של ניו יורק”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה