רכילות עסקית

אלן דג'נרס שוברת שתיקה לראשונה ממות האקסית אן הייש

המנחה של "אלן שואו" חלקה מחווה לאקסית המנוחה שלה וצייצה פרידה בטוויטר: "זהו יום עצוב. אני שולחת לילדים, למשפחה ולחברים של אן את כל אהבתי"
מערכת ice | 
אלן דגנרס ואן הייש
אלן דג'נרס מכבדת את אן הייש ומתייחסת לראשונה למותה של השחקנית (והאקסית של דג'נרס) ביום שישי בגיל 53. הייש, שנפטרה מפצעיה לאחר שסבלה מכוויות ופציעה מוחית קשה בעקבות התרסקות מכוניתה אל קיר בית בלוס אנג'לס ב-5 באוגוסט, יצאה עם דג'נרס כבת זוגה מ-1997 עד 2000.
המנחה של "אלן שואו" חלקה מחווה לאקסית המנוחה שלה וצייצה פרידה בטוויטר: "זהו יום עצוב. אני שולחת לילדים, למשפחה ולחברים של אן את כל אהבתי".
דג'נרס שיתפה בעבר שהיא והייש לא היו בקשר לפני ההתרסקות של השחקנית. כשצלם שאל את דג'נרס ביום רביעי (10 באוגוסט) אם היא דיברה עם הייש, היא השיבה: "אנחנו לא בקשר אחת עם השנייה", לפי Entertainment Tonight.
מותה של הייש הוכרז על ידי חבריה ובני משפחתה ודווח על ידי ה"גרדיאן" ביום שישי. כוכבת Six Days Seven Nights סבלה מ"פגיעה מוחית אנוקסית חמורה" ו"לא הייתה צפויה לשרוד" את פציעותיה מההתרסקות, כך הצהירו חבריה ובני משפחתה בסוף השבוע, לפי CNN. הם שיתפו שהייש הייתה בתרדמת באותו זמן ובמצב אנוש, אבל הם השאירו אותה בתמיכה בחיים בתקווה לתרום את איבריה הברי קיימא.
בני משפחתה וחבריה זכרה את "הלב הענק" ו"רוחה הנדיבה" שלה, "יותר מהכישרון יוצא הדופן שלה, היא ראתה בהפצת חסד ושמחה כמפעל חייה. היא תיזכר בזכות היושרה האמיצה שלה ותחסר לה מאוד בגלל האור שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה