רכילות עסקית

לא רק עומר אדם: ברק רוזן חורש את יוון

בעלי ענקית הנדל"ן ישראל קנדה, ברק רוזן, מבלה בחופשה משפחתית עם אשתו ורד רוזן והילדים. בני הזוג רק בחודש שעבר בילו ביוון, ונראה שזהו היעד המועדף עליהם אחרי ההפוגה במרוקו
מערכת ice |  1
ברק רוזן ורד רוזן יוון (צילום אינסטגרם ורד רוזן)
בעלי ישראל קנדה, ברק רוזן, הגיע לפני יומיים עם אשתו ורד רוזן לחופשה ליוון - המדינה המועדפת על המשפחה. את החופשה הם התחילו באי זקינטוס - ומשם כבר המשיכו ליעד הבא.
וכנראה שיש סיבות טובות לחגוג: רק לאחרונה בית ההשקעות אייפקס קפיטל הכריז על המלצת קנייה למניית ישראל-קנדה ומחיר יעד שגבוה מ-50% משוויה בבורסה. האנליסט נעם פינקו כתב: "'ישראל קנדה הינה אחת החברות העסוקות במשק בהיבט של ביצוע עסקאות בהיקפים גדולים. החברה מתמודדת בכל המכרזים הגדולים, רוכשת כמובן נכסים בעסקאות פרטיות וכן מבצעת עסקאות רכישת של חברות, הן באופן מלא והן באופן חלקי. במקביל החברה גם יודעת לממש נכסים ברווחיות גבוהה ולהכניס שותפים לנכסים בהקמה בשוויים גבוהים משמעותית ממחירי העסקה לפיהם נכנסה החברה במקור".

נזכיר כמובן שהאישה החזקה בחברות הנקאביס, ורד רוזן, שהעבירה לפני תקופה קצרה בהחלטה דרמטית את מניותיה לבנם בן בשווי של 19 מיליון שקל, הייתה ביוון עם חברותיה רק לפני שבועיים - כחלק מחופשת הקיץ הארוכה של בני הזוג רוזן - באיים הקיקלאדיים, וכמובן גם במיקונוס, אחד היעדים המתויירים על ידי הישראלים, ורק לאחרונה בילו שם במשותף עמוס לוזון ועומר אדם.
 
ואם זה לא מספיק, בתחילת יולי בילו בני הזוג ביוון יחד עם בלוגרית האופנה והלייף-סטייל לובה ג'ייקובסון. הקבוצה בילתה במסעדה ביחד ואף ניסו את אתגר הצ'ייסר עם האש, דבר שהאורחים של הזוג רוזן לא צלחו.
 

הבילוי הזוגי אז הגיע שבוע בלבד לאחר שהזוג רוזן חגגו יום נישואין, וברק הפתיע את אשתו ורד בערב פרטי מושקע שכלל בריכה מלאה בוורדים כמו בסרטים. הפעם, החליטו השניים לנפוש יחד עם המשפחה.
ואם זה לא מספיק, אז ביוני הייתה בכלל חופשה ארוכה של בני הזוג רוזן בכלל במרוקו, יחד עם שותפו של ברק לישראל קנדה - אסי טוכמאייר שהגיע גם הוא עם רעייתו מירי. הארבעה בילו במרקש וחגגו בין היתר בסגנון המקומי עם הבגדים האתניים והריקודים הים-תיכוניים.
יש לציין כי חברתם הקרובה של בני הזוג, שרת הפנים איילת שקד, הייתה אף היא במרוקו בצמוד לחופשתם, אך לא יצא דיווח רשמי על בילוי משותף של החבורה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לבריאות
    שופוני 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה צריך לחיות ברק רוזן מלך
    סגור