רכילות עסקית

"כילדה לא קיבלתי מספיק חיזוקים, זו צלקת שנשארה"

יולי מאנה-לביא, בתו של רוני מאנה, שיתפה באינסטגרם לגבי חוסר הביטחון שליווה אותה כילדה: "עכשיו כשאני אמא אני מבינה שהכול מגיע מהבית". זו לא הפעם הראשונה שהיא חושפת סודות משפחתיים
מערכת ice | 
יולי מאנה לביא (צילום אינסטגרם)
יולי מאנה-לביא היא בתם של איש העסקים רוני מאנה ושל מלכת היופי בדימוס ניקול הלפרין, אשתו של קפטן מכבי הרצליה ברק לביא, כוכבת ריאליטי ורשתות חברתיות ודוגמנית. מאנה ובעלה ברק חובקים 3 ילדים קטנים. 
בתשובה לשאלה של עוקבת, ענתה מאנה בגילוי לב בסטורי שלה באינסטגרם. בתשובתה דיברה על זה שבילדותה לא קיבלה מספיק חיזוקים, ושבשל כך נשארה בה צלקת עד היום.
השאלה ששאלה העוקבת היא: "את אוהבת את עצמך? או ההפך, היתה לך תקופה שיותר אהבת או היית גאה בעצמך משעכשיו וזה השתנה?"
מאנה ענתה: "אני חושבת שאני בתסביכים תמידיים עם עצמי מאז שאני קטנה וזאת צלקת שתמיד תישאר אצלי. עכשיו כשאני אמא אני מבינה שהכול מגיע מהבית, ומזה שבתור ילדה לא קיבלתי מספיק ביטחון, לא חיזוקים שאני יפה, טובה, מוצלחת וכו', ולכן חייתי עם ההרגשה הזאת עד היום.
"החיים שינו וחישלו אותי, התחזקתי, התחשלתי, הביטחון העצמי שלי נבנה מחדש מיום ליום (אימוג'י של לב). העבודה שלי היום היא לחזק לילדים שלי את הביטחון, להגיד להם מאתיים פעמים ביום כמה הם יפים, טובים, מוצלחים, שאין כמוהם! וככה זה ייכנס להם לתת מודע ושיאהבו את עצמם זה הכי חשוב", כך כתבה מאנה, וקינחה באימוג'י בצורת לב אדום. ברקע של הסטורי מופיעה תמונה של ילדה חמודה (כנראה של יולי בילדותה).
תקראו לזה כנות, אומץ או הוצאה של כביסה מלוכלכת, אבל אין זו הפעם הראשונה שבה מאנה-לביא מראה גילוי לב הנוגע לעניינים אישיים ומשפחתיים. לפני כשנתיים היא יצאה באינסטגרם כנגד אשתו לשעבר של אביה, רוני מאנה - הלא היא ג'ני צ'רוואני. מוקדם יותר השנה, כתבה בטור אישי במעריב שתמיד הרגישה לא מוצלחת ליד אמה מלכת היופי, וסיפרה גם על הפרעות האכילה שמהן סבלה לאורך השנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה