רכילות עסקית

חברת הנדל"ן מתייעצת עם הסטודנטים: "רעיונות חדשניים"

חברת הנדל"ן איזורים הודיעה על שיתוף פעולה עם אוניברסיטת רייכמן במהלכו נפגשו סטודנטים עם מנכ"ל החברה ושיתפו רעיונות לשיפור חווית המגורים במתחם
מערכת ice |  1
רון אבידן, מנכ"ל אזורים (צילום תמר מצפי, 3Division)

חברת אזורים יחד עם "מועדון הנדלן" באוניברסיטת רייכמן הודיעו על שיתוף פעולה במהלכו 20 סטודנטים מצטיינים אשר נבחרו מתוך 250 חברי המועדון יחשפו ויקחו חלק בחשיבה הנוגעת לפרויקט התחדשות עירונית במתחם ויצמן בהרצליה, אופי השכונה, איפיון העסקים לאזור המסחרי והמיתוג שלו. 


כחלק משיתוף הפעולה נפגשו הסטודנטים עם מנכ"ל אזורים רון אבידן, גיל גורביץ, סמנכ"ל השיווק אריאל ברנסון מנכ"ל "ברייב". בן היתר, הסטודנטים קיבלו הצצה לפרויקטים ושיתפו ברעיונות שיכולים לשפר את החוויה במתחם, בשטחים המשותפים בבניינים, בפארק ובשירות לתושבי המתחם העתידיים. בחברה מציינים כי הדיונים הובילו לתובנות חשובות שחלקם אף ייבחנו ליישום במתחם החדש.
 


מועדון הנדל״ן באוניברסיטת רייכמן, מכיל 250 סטודנטים ומנוהל ע׳׳י סטודנטים שבראשם איתי לביא, יו׳׳ר המועדון. הוא פועל במטרה להכשיר את דור העתיד של אנשי הנדל"ן בארץ ומאגד בכל סמסטר סטודנטים נבחרים המעוניינים בהעמקת ידע ובהשתלבות בעולם העסקי. במסגרת זו לומדים הסטודנטים על תחומי הפיננסים, היזמות, הניהול, התכנון, השיווק וההיבטים המשפטיים המלווים כל עסקה נדל"נית.
 


"הופתעתי מההשקעה של הסטודנטים והרעיונות החדשניים שהביאו לשולחן וחלקם אף יבואו לידי ביטוי בשכונה שנקים. אזורים מאמינה ביצירת קהילות ובחדשות והשיתוף פעולה עם 'מועדון הנדלן' הוא השילוב הנכון של שני הדברים שיביא לתוצאה הטובה ביותר במתחם. מסר, רון אבידן מנכ"ל איזורים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הינה רעיון שאף אחד לא חשב עליו
    רוכש מאוכזב משוהם 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הינה רעיון שאף אחד לא חשב עליו: לעמוד בלוחות זמנים שהתחייבתה אליהם, ואם לא - לשאת בתוצאות, לרבות תשלום ריבית פיגורים. מאות משפחות בפרויקט אזורים שוהם למדו על בשרם מה זה ה- "אמינות" וה- "הגינות" של אזורים.
    סגור