רכילות עסקית

המיליארדר הישראלי חגג 60 והטיס את חבריו לאנטרקטיקה

המשקיע הישראלי, יונתן קולבר, חגג יום הולדת 60 ולקח את חבריו למסע ארוך: שלוש טיסות לכל צד עד לשיט יוקרתי ומפואר במיקום הייחודי: הקור המקפיא של הקוטב הדרומי
מערכת ice |  2
יאכטה בזוס (צילום מסך)
איש העסקים יונתן קולבר, החליט לחגוג 60 בדרך ייחודית יחד עם רעייתו וחבריו. במקום לטוס לאזור חמים ונעים, החליט קולבר להעניק מתנה ייחודית לעצמו לו ולחוגגים בדמות שייט בקוטב הדרומי.
על פי הדיווח במעריב בסוף השבוע, המיליארדר הזמין יחד עם רעייתו עירית, כמה מחבריו החוג העשירים המצומצם, לשיט תענוגות ביעד הייחודי: אנטרקטיקה. כמובן שכדי להגיע לשיט, עברה החבורה שלוש טיסות לכל כיוון, עד שהגיעה לקרוז היוקרתי והמפואר בנופים של פעם בחיים.
בין החברים, צביקה בירנבוים ורעייתו נטלי, דפנה ותומר קריב, מירי והרצל חבס, יעל וגיא גמזו, ועו"ד גיל ברנדס - לשעבר יו"ר אגודת הידידים של מוזיאון ישראל.

קולבר, יליד קנדה, היה בעברו מנכ"ל כור תעשיות ויו"ר חברת ההייטק הישראלית-אמריקאית ECI Telecom ושותף בקרן הפרייבט אקויטי הישראלית ויולה ומשקיע רב ניסיון בענף הטכנולוגיה. איש העסקים הפך למיליארדר בשנת 2020, בעקבות הצלחת הענק של חברת הטכנולוגיה פייבר. קולבר החזיק בכמעט 13% ממניות החברה, ועם פריצתה מכר, ככל הנראה, 5% מאחזקתו. 
חברת פייבר זינקה בכמעט 1000% מאז הונפקה ביוני 2019, ואז עמד שוויה על 650 מיליון דולר. לאחר הזינוק, בסוף 2020, עמד שוויה על 8.2 מיליארד דולר. בכך קפץ הונו במאות מיליוני דולרים.
קולבר בוחש גם בפוליטיקה המקומית, וידוע כתורם עיקרי וערב למפלגת "תקווה חדשה" של שר המשפטים גדעון סער. איש העסקים גם משמש כיו"ר חברת הקנאביס פנקאסיה, דבר שהוביל לסערה בכנסת לאחר העברת חוק הקנאביס, כאשר ח"כ דודי אמסלם האשים את סער בשוחד: "קיבלו ערבויות ב-16 מיליון שקל מאדם שיש לו חברת קנאביס, יונתן קולבר והחברה שלו פנאקסיה ולכן הם הכניסו את זה להסכמים הקואליציוניים".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קובלר,חבר קרוב של גדעון סער, אנשים מסוכנים.!!!
    כולם מסוכנים 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל החבורה הזאת רוצה להתבגר בממשלה, להיות במכומה שנקראת הון שלטון. כולם פועלים להקמתה של מדינה פלסטינית בארץ ישראל, כולם בעלי קשרים עם גורמים כאלה ואחרים בעולם. אצל צביקה בארי בוים יש בבית תמונה ענקית בסלון ועליה רשום מוות ליהודים ותקום מדינה פלסטינית, הם טוענים שזו אומנות. הרבה כסף מתגלגל באינטרסים האלה של יהודים/ פלסטינים.
    סגור
  • 1.
    נטלי בירנבאום,קשה לה לאכול אוכל.
    פריג'ידר 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא חיה על קופסת טונה ביום. והרבה תה. היא לא יכולה לאכול את הכסף שיש לה. בזמן שצביקה נלחם במשקל שלו. הם לא מתאימים, !!! אגב,,מתאים לנטלי קרחונים. אנטארקטיקה, זה בול בשבילה. אולי היא תכיר איזה פינגווין שם בקרח, הכי מתאים לה.!!!!!
    סגור