רכילות עסקית

הנשיא ומנכ"ל מנדל ישראל בטקס מרגש לבוגרי תכנית המנהיגות

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו השתתפו בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תוכניות המנהיגות של קרן מנדל-ישראל, כאשר בטקס השתתפו פרופ' יהודה ריינהרץ נשיא קרן מנדל, משה ויגדור מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, קצין החינוך הראשי בצה"ל תא"ל אופיר ליויוס וראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ'. יו"ר קרן מנדל סטיבן הופמן השתתף בווידאו מקליבלנד
כפיר אדר | 
יצחק הרצוג (צילום אהרון קרון פלאש 90)

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל השתתפו בתחילת השבוע בטקס חלוקת תעודות לבוגרי תוכנית המנהיגות של קרן מנדל, שנערך בתיאטרון ירושלים. נשיא המדינה ורעייתו שוחחו עם מובילי ובוגרי התוכניות ונשיא המדינה נשא דברים. בטקס השתתפו: פרופ' יהודה ריינהרץ – נשיא קרן מנדל, משה ויגדור – מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, קצין החינוך הראשי בצה"ל - תא"ל אופיר ליויוס וראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ'. יו"ר קרן מנדל סטיבן הופמן השתתף בווידאו מביתו בקליבלנד.

הרצוג פתח ואמר: "אני מאד מתרגש להיות כאן עם מיכל, בעיקר בזכות האהבה שלנו למורט מנדל וההערכה העצומה שלנו למכון מנדל. מורט השאיר לנו ירושה אדירה. הוא השאיר למדינת ישראל מתנה עצומה בדמות הפעילות הייחודית של מכון מנדל. אתם היום מסיימים את המסלולים השונים כבוגרות ובוגרי המכון לשנה זו ואני רוצה לומר לכם שאתם בעצם הופכים להיות עמודי התווך של הציבוריות הישראלית בכל המעגלים המשפיעים על החיים של כולנו. יצאתם הרבה יותר טובים ומוכשרים ליעדים אליהם אתם חותרים מאשר שנכנסתם. אני יודע שאתם פזורים בכל העשייה הציבורית הישראלית ואני חייב לומר לכם שאני כנשיא מרגיש הרבה יותר טוב ובטוח בידיעה שאתם אלה שמגיעים למעגלי ההשפעה לאחר שעברתם את הכשרת מכון מנדל".
עוד הוסיף: "אני חושב שהמאפיין את התקופה בה אנו חיים הוא שאנו מפנימים כמדינה וכחברה את המגוון הרחב של הגוונים שבתוכנו. מכון מנדל היה בין הראשונים להפנים ולהטמיע זאת בציבוריות ובמערכת הציבורית הישראלית. אני כל כך שמח לראות פה בוגרות ובוגרים מהחברות השונות- מהחברה הערבית והחברה הדרוזית, מהחברה החרדית ומכל מעגלי החיים המשקפים את היופי של הפסיפס הישראלי. אני דוגל בצורה מוחלטת ביכולת להושיט יד לאחר ולהכיר בגדולתו ויכולותיו ללא הבדלי צבע, כיפה, לבוש או אמונה. אני חושב שהיופי שלנו כמדינה וכעם זו העובדה שלמרות כל הקשיים אנחנו מצליחים לשבת יחד, ללמוד יחד ולעשות טוב ביחד. אני מאחל לכולכם- תמשיכו לעשות טוב, תכירו באחר, כפי שהכרתם כאן, ותמשיכו להשפיע על מדינת ישראל לדורות. תודה רבה לכם ובהצלחה רבה."
פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל הוסיף: "אחת עשרה תוכניות המנהיגות של קרן מנדל-ישראל פרוסות על פני מגזרים שונים, תחומי עיסוק שונים, והמשתתפים בהן מגיעים מכל קצוות החברה בישראל . תוכניות עם יותר ממאתיים בוגרים שנמצאים כאן כולם היום, וכל אחד מהם הוא פרי של מיון קפדני ושל השקעה רבה. בוגרים שהקרן גאה בכל אחת ואחד מהם וחשה גאווה גדולה על הצטרפותם לקהילת מנדל".
"בוגרים יקרים: יש לי עבורכם מסר אחד מרכזי, מסר שנשוב ונחזור עליו כי הוא בלבה של הקרן: השקענו בכם את המיטב – מיטב המורים, מיטב המנחים, רוב זמן ואנרגיה, מחשבה וכן - אהבה. בתמורה אנו מבקשים מכם רק דבר אחד: לכו להנהיג! צאו להשפיע! עשו מעשה! בידיכם הכלים וביכולתכם כעת לשנות את החברה הישראלית ואת מדינת ישראל ולהופכם למקום טוב ומיטיב עם כל יושביו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה